بارسلونا ادعای رادیو کاتالونیا مبنی بر توافق با راکیتیچ برای فروش او در تابستان 2019 را رد می‌کند


بارسلونا ادعای رادیو کاتالونیا مبنی بر توافق با راکیتیچ برای فروش او در تابستان 2019 را رد می‌کند

پیشنهاد شدن موراتا به باشگاه اما صحت دارد

طرفداری - بارسلونا به طور کامل شایعه توافق با ایوان راکیتیچ برای موافقت با جدایی این هافبک کروات در تابستان سال آینده را تکذیب کرد.

یک واقعیت را نمی‌توان انکار کرد و آن هم فاصله اندک راکیتیچ با جدایی از بارسا در تابستان اخیر است. پاری سن ژرمن حاضر بود 90 میلیون یورو به بارسلونا و سالانه 10 میلیون یورو دستمزد به راکیتیچ پرداخت کند. راکیتیچ چند میلیون کمتر از این رقم در بارسا دستمزد می‌گیرد و پیشنهاد پاریسی‌ها به شدت او را وسوسه کرده بود. نهایتا او به خاطر آرامشی که خانواده‌اش در بارسلونا دارد، تصمیم به ماندن گرفت البته به این امید که بارسا خیلی زود قراردادش را تمدید کند. اتفاقی که در این فصل قطعا رخ نخواهد داد.

اما رادیو کاتالونیا ساعتی پیش ادعا کرد راکیتیچ تصمیمش برای جدایی از بارسا در تابستان 2019 را گرفته و باشگاه نیز اعلام کرده مسیر جدایی را برایش هموار خواهد کرد و حاضر خواهد بود با رقمی کمتر از بند آزادسازی 125 میلیون یورویی‌‌اش به راکیتیچ اجازه جدایی بدهد. به گفته این منبع راکیتیچ حتی از حالا مقدمات فروش منزلش در بارسلونا برای تابستان آتی را هم فراهم و فرزندانش را در مدرسه‌ای در پاریس ثبت نام کرده است. به نحوی که مطمئن است آخرین فصل حضورش در نیوکمپ را سپری می‌کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسا به کلی چنین شایعه و توافقی را رد می‌کند. حتی راکیتیچ نیز در گفتگو با این منبع چنین خبری را تکذیب کرده است. ناگفته نماند که شب گذشته رادیو کاتالونیا مدعی شد آلوارو موراتا به بارسا پیشنهاد شده که این ادعا حقیقت دارد و بارسا در حال بررسی این گزینه است اگرچه موراتا اولویت باشگاه نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق