سکوندا؛ پرفروش ترین ساعت انگلیس با ریشه های روسی! (+عکس)


با فروپاشی شوروی تغییرات مهمی در سرنوشت این برند ایجاد شد تا جائیکه تمامی ارتباطات روسی آن قطع و محصولاتش از سال 1993 در کارخانه های هنگ کنگی روی خط تولید قرار گرفت.

پول نیوز؛ سمیه علی اصغری- پتر کبیر(پتر یکم) در سال 1721 کارخانه ساعت سازی Petrodvorets را تاسیس کرد. این کارخانه با سابقه ای 300 ساله طی دوران مختلف زمانسنج های مختلفی را روانه بازار کرده است. دفتر مرکزی کارخانه در سنت پترزبورگ قرار دارد و از مهمترین برندهای آن می توان به راکتا، Poljot و ... اشاره کرد.

این کارخانه همچنین در زمینه تولید موتور ساعت نیز فعالیت گسترده ای داشته است. اما برای امروز سراغ یکی از برندهایی می رویم که اصالت آن به نوعی با کارخانه روسی مذکور ارتباط دارد. هم اکنون سکوندا به عنوان یک زمانسنج انگلیسی یا بهتر بگوئیم ساعتی که برای بیش از 30 سال پرفروش ترین برند انگلیس در این حوزه بوده، شناخته می شود اما داستان سکوندا به سال 1966 میلادی باز می گردد و در آن زمان تولید محصولاتش در شوروی سابق و کارخانه Petrodvorets انجام می شد. در آن زمان بخشی از محصولات سکوندا با برندهای Poljot و راکتا به غرب صادر می شد. در سال 1976 فروش سالانه سکوندا به 1 میلیون ساعت در سال رسید و این موفقیتی چشمگیر در نوع خود محسوب می شد.

سکوندا؛ پرفروش ترین ساعت انگلیس با ریشه های روسی! (+عکس)

گفتنی است صنعت ساعت در کشور روسیه برخلاف تصورات موجود، عملکرد بسیار مناسبی داشته و همواره از سال های دور مرغوب ترین کالاها را روانه بازارهای داخلی و خارجی کرده است. شاید باور این مساله کمی سخت باشد اما هم اکنون موتورهای تولید شده در کارخانه های روسی مانند وستوک در بسیاری از برندهای مطرح جهان مورد استفاده قرار گرفته و اعتماد بالایی به این مهندسی روسی وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با روح طراحی و کیفیت بالای یک ساعت روسی این لینک را مشاهده کنید.

سکوندا؛ پرفروش ترین ساعت انگلیس با ریشه های روسی! (+عکس)

با فروپاشی شوروی تغییرات مهمی در سرنوشت این برند ایجاد شد تا جائیکه تمامی ارتباطات روسی آن قطع و محصولاتش از سال 1993 در کارخانه های هنگ کنگی روی خط تولید قرار گرفت. از آن زمان به جای موتورهای روسی، موتورهای مرغوب ژاپنی برای سکوندا درنظر گرفته شد.

در فاصله سال های 1998 تا 2002 سکوندا حامی رسمی سوپر لیگ هاکی روی یخ کشور انگلیس شد. هم اکنون فعالیت های تجاری سکوندا از انگلیس مدیریت شده و خدمات پس از فروش گسترده ای نیز برای مشتریان انگلیسی فراهم شده است.

سکوندا؛ پرفروش ترین ساعت انگلیس با ریشه های روسی! (+عکس)

کیفیت مناسب در کنار قیمت رقابتی موجب شده تا مشتریان انگلیسی همواره سکوندا را جز انتخاب های برتر خود قرار دهند. اداره کنندگان این برند ادعا می کنند طی 30 سال گذشته، سکوندا همواره شماره 1 بازار ساعت در انگیس بوده است.

محصولا سکوندا در بازار انگلیس از 30 تا 160 پوند ارزش دارند که برای یک زمانسنج باکیفیت و قابل اعتماد، قیمتی کاملا رقابتی محسوب می شود.

.photo_album_grid .photo_img_gride_item .photo_img_gride_item img @media(min-width:1200px) .photo_no_marg_md } @media(max-width:1200px)and (min-width:980px) .photo_no_marg_md } @media(min-width:767px) and (max-width:980px) .photo_no_marg_sm } @media(min-width:480px) and (max-width:767px) .photo_no_marg_ms } @media(min-width:320px)and (max-width:480px) } @media(max-width:320px) }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد