انتقاد حضرت آیت الله سبحانی از نحوه حضور زنان در تئاتر


انتقاد حضرت آیت الله سبحانی از نحوه حضور زنان در تئاتر

شفقنا- حضرت آیت الله العظمی سبحانی با اشاره به بازی دختران با کلاه گیس در تئاتر تهران گفت: در جمهوری اسلامی این کار درستی نیست و باید جلوی آن گرفته شود. به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، این مرجع تقلید در دیدار انجمن فرهنگی ناشران آموزشی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: این که ما نخبگان […]

انتقاد حضرت آیت الله سبحانی از نحوه حضور زنان در تئاترحضرت آیت الله العظمی سبحانی

شفقنا- حضرت آیت الله العظمی سبحانی با اشاره به بازی دختران با کلاه گیس در تئاتر تهران گفت: در جمهوری اسلامی این کار درستی نیست و باید جلوی آن گرفته شود.

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، این مرجع تقلید در دیدار انجمن فرهنگی ناشران آموزشی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: این که ما نخبگان را پرورش می دهیم و غرب اینها را با عناوین مختلف از کشور بیرون می برند و جذب می کنند مسئله مهمی است که باید برای آن فکری شود.

او گفت: امروز برخی مدارس و اساتید از تکلیف دادن به شاگرد و دانش آموز خودداری می کنند که بسیار کار غلطی است چرا که باید تکلیف باشد و همیشه دانش اموزان در مشکلات قرار داده شوند تا پرورش یابند، رمز پیروزی مردان بزرگ این است که در معرض مشکلات قرار بگیرند.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه باید مشکلات به مسؤلین گفته شود تا برطرف نمایند افزود: با خبر شدیم در تهران تئاتری برگزار می شود که دختران با کلاه گیس در آن بازی می کنند؛ این حرکت در جمهوری اسلامی چه معنایی دارد؟ به معاون وزیر ارشاد تذکر دادیم تا هرچه سریع تر به این مسئله رسیدگی کنند و جلوی آن گرفته شود.

نخبه پروری در کشور از بین رفته است

ابوالفضل جوکار در این دیدار گفت: در دولت قبل مدارس تیزهوشان را توسعه دادند و در این دولت کلا این مدارس را جمع کردند.

او بیان کرد: نخبه پروری در کشور از بین رفته است و اکنون مدارسی نداریم که در سطح بالا به تدریس و پرورش نخبگان بپردازند.

این ناشر برتر کشور افزود: برخی مدارس از دادن تکالیف به دانش آموزان خودداری می کنند که این کار اشتباهی است و نباید رواج یابد.

او تصریح کرد: در آموزش و پرورش سالانه ۱۳۰ میلیون هزینه چاپ کتاب داده می شود در حالی که در همه جای دنیا این کتاب ها دست به دست می شود و این هزینه اضافی را ندارند؛ با این عدد می شود در سال یک کارخانه کاغذ سازی در کشور ایجاد کرد.

جوکار بیان کرد: به کاغذی که ناشران مصرف می کنند ارز دولتی می دهند اما تجار در بازار این کاغذ را با نرخ آزاد می فروشند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی