6کشته و120مصدوم براثرهجوم برای دیدن کُنسرت خواننده-درایتالیا


6نفر مُردند+120نفر مصدوم  درهجوم  تماشای برنامه زیرپاماندن ده هانفربرای دیدن  برنامه«شو»یک خواننده-درایتالیا  برای دیدن یک برنامه«شو»یک خواننده-درایتالیا 120نفر زیردست وپا له شدند/3 دختر و 2 پسر نوجوان 14 تا 16 ساله در میان کشته شدگان این حادثه هستند+یک مادر 39 ساله بود که با دخترش  برای تماشای شو در باشگاه شبانۀ آمده بودند. در پی هجوم جمعیت در...

6کشته و120مصدوم براثرهجوم برای دیدن کُنسرت خواننده-درایتالیا

۶نفر مُردند+۱۲۰نفر مصدوم درهجوم تماشای برنامه

زیرپاماندن ده هانفربرای دیدن برنامه«شو»یک خواننده-درایتالیا

برای دیدن یک برنامه«شو»یک خواننده-درایتالیا ۱۲۰نفر زیردست وپا له شدند/۳ دختر و ۲ پسر نوجوان ۱۴ تا ۱۶ ساله در میان کشته شدگان این حادثه هستند+یک مادر ۳۹ ساله بود که با دخترش برای تماشای شو در باشگاه شبانۀ آمده بودند.

6کشته و120مصدوم براثرهجوم برای دیدن کُنسرت خواننده-درایتالیا
در پی هجوم جمعیت در یک باشگاه شبانه در شهر کورینالدو در «ساحل دریای آدریاتیک در ایتالیا» شش نفر زیر دست و پا جان خود را از دست دادند و دهها تن مجروح شدند.

مسئولین ایتالیامی‌گویند:۳ دختر و ۲ پسر نوجوان ۱۴ تا ۱۶ ساله در میان کشته شدگان این حادثه هستند، که در اولین ساعات روز شنبه۸دسامبر۲۰۱۸( ۱۷ آذر۱۳۹۷) رخ داد. قربانی دیگر، یک مادر ۳۹ ساله بود که دخترش را برای تماشای شو در باشگاه شبانۀ موسوم به لانترنا آتزورا همراهی کرده بود.

6کشته و120مصدوم براثرهجوم برای دیدن کُنسرت خواننده-درایتالیا

به گفته پلیس، وضعیت ۱۲ تن از مجروحان نیز وخیم است. رسانه‌های ایتالیا به نقل از ادارۀ آتش‌نشانی محلی گزارش می‌دهند هجوم جمعیت در داخل باشگاه قاعدتا زمانی رخ داد که شخصی یک کپسول اسپری فلفل را به داخل جمعیت افشاند.

حدود هزار نفر در محل گرد آمده بودند تا شاهد شوی یک خواننده ایتالیایی باشند.

یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ گزارش رادیو صدای امریکا بنقل ازخبرگزاری فرانسه

مدیریت سایت-پیراسته فر:بعدمی گویند:ایرانی ها «ندید،بدیدند»!

«کورینالدو » یک شهر بندری است که در ناحیه«مارکه»استان «آنکونا» واقع است،با ۴۸ کیلومترمربع مساحت و ۵٬۱۵۲ نفر جمعیت.

مساحت استان «آنکونا»۱٬۹۴۰کیلومترمربع با۵۰۰٬۰۰۰نفرجمعیت

به گزارش منابع خبری ایتالیایی، ازدحام شدید در کنسرت یک خواننده رپ و انتشار گاز اشک آور در ‘کورینالدو’ محل برگزاری کنسرت، منجر به ایجاد ترس و وحشت میان حضار شده که به سوی درب خروج هجوم بردند و ۶ نفر زیر دست و پا لگدمال شدند و جان خود را از دست دادند.ازدحام شدید جمعیت در کنسرتی در شرق ایتالیا و فرار مردم از ترس آتش سوزی، جان ۶ تن را گرفت و ۱۲۰ نفر نیز مجروح شدند.

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر نیز مجروح شدند که از این تعداد ۱۲ نفر در وضعیت وخیم بسر برده و ۷نفر در حال مرگ.

6کشته و120مصدوم براثرهجوم برای دیدن کُنسرت خواننده-درایتالیا
به عقیده پلیس، دو دیوار باشگاه محل برگزاری کنسرت، بر اثر فشار زیاد ناشی از فرار مردم فروریخت و برخی زمین خوردند و سایرین از روی آنها عبور کردند.
بیشترافراد،جوانان بین ۱۴ تا ۱۶ سال سن داشتند، پس از انتشار گاز اشک آور همگی به سوی درب پشتی باشگاه فرار کردند و ازدحام شدید ناشی از فرار آنها منجر به فروریختن دو دیوار شد. تحقیقات در خصوص علل این حادثه همچنان ادامه دارد و پلیس دو فرضیه را دنبال می کند، یکی مربوط به فردی می شود که به عقیده شواهد گاز اشک آور را منتشر کرد و دیگری مربوط به تدابیر امنیتی این باشگاه شبانه می شود.
این باشگاه ظرفیت ۸۶۰ نفر را داشت درحالی که ۱۴۰۰ بلیط برای کنسرت فروخته شده بود.

یک شاهد عینی به خبرنگاران گفت: در کنسرت دیشب ناگهان هوا سالن خراب شد و همه به سرفه کردن افتادند و ما با کمبود اکسیژن مواجه شدیم که خود باعث ترس میان حضار شد و همه به سوی در خروجی دویدیم. بعضی ها در این ازدحام زمین خوردند و سایرین از روی آنها عبور کردند.

6کشته و120مصدوم براثرهجوم برای دیدن کُنسرت خواننده-درایتالیا

خبردیگرازایتالیا

رسوایی جنسی در توالت پارلمان ایتالیا

۲آقای نماینده«همجنس باز»درتوالت پارلمان باهم معاشقه داشتند!

یک رسانه ایتالیایی مدعی شده دو نماینده پارلمان این کشور در توالت پارلمان با یکدیگر رابطه جنسی داشته اند.

به گزارش سی ان ان ترک، ” رومانا لیوزو” خبرنگار رسانه ایتالیایی” Il Giornale” این رسوایی جنسی را افشا کرده اما اسامی نمایندگان را هنوز اعلام نکرده است.

بنا به ادعای این خبرنگار، صحنه ارتباط این دو نماینده مرد پارلمان ایتالیا هنگام رابطه جنسی در توالت پارلمان با دوربین تلفن همراه ضبط شده است.

«فرانکو بچیش» مدیر روزنامه ایتالیایی” ال تمپو” ایتالیا گفت:: این دو نماینده مرد قد بلند و خوش تیپ هستند.

یکی از این دونماینده عضو حزب ” جنبش ۵ ستاره” و دیگری عضو حزب« لگا نورد» یک حزب محلی حامی فدرالیسم در ایتالیا هستند.۹دسامبر۲۰۱۸(۱۹ آذر ۱۳۹۷)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید