کدام چهره های سرشناس به مراسم تشییع پیکر پیام صابری آمدند؟ | وداع تلخ پری صابری و زیبابروفه با بازیگر جوان


کدام چهره های سرشناس به مراسم تشییع پیکر پیام صابری آمدند؟ | وداع تلخ پری صابری و زیبابروفه با بازیگر جوان

به گزارش دیباچه، مراسم تشییع پیکر پیام صابری بازیگر سینما و تلویزیون و همسر زیبا بروفه صبح سه شنبه ۲۰ آبان با حضور خانواده او و همچنین هنرمندان حوزه سینما و تلویزیون در خانه سینما برگزار شد. در ابتدای این مراسم علی دهکردی ضمن ابراز...

به گزارش دیباچه، مراسم تشییع پیکر پیام صابری بازیگر سینما و تلویزیون و همسر زیبا بروفه صبح سه شنبه ۲۰ آبان با حضور خانواده او و همچنین هنرمندان حوزه سینما و تلویزیون در خانه سینما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی دهکردی ضمن ابراز تاسف از درگذشت این هنرمند، گفت: «درگذشت پیام صابری برای ما مانند یک صاعقه بود و چیزی نمی‌توان گفت جز آنکه از خداوند بخواهیم تا به زیبا بروفه و خانواده او صبر دهد. امیدوارم شرایط شغلی ما به گونه‌ای پیش رود که دیگر برای پروژه ها و دستمزدهای کم استرس نکشیم که نتیج آن می‌شود توقف قلبی که می توانست منتهی به خلق آثار بسیاری شود.»

در ادامه عبدالله اسکندری نیز درباره این هنرمند جوان بیان کرد: «پیام صابری روح بزرگی داشت و این اواخر شاید به خواست خود نزدیک شد اما اجل مهلتش نداد.»

کدام چهره های سرشناس به مراسم تشییع پیکر پیام صابری آمدند؟ | وداع تلخ پری صابری و زیبابروفه با بازیگر جوان

اصغر همت نیز دیگر سخنران این مراسم بود که در پی درگذشت صابری، گفت: «پیام صابری هم زود رفت آن هم در شرایطی که چند ماه بیشتر تجربه در آغوش گرفتن فرزندش را تجربه نکرده بود. مطمئن هستم فرزند او اهورا در سایه خداوند بزرگ آینده روشنی خواهد داشت.»

جواد یحیوی مجری تلویزیون درباره درگذشت صابری اظهار کرد: این از جمله موقعیت هایی است که نمی دانم درباره آن چه باید گفت. اگر پیام صابری را می شناختید می دانید او اهل غافلگیری بود اما ما مثل همیشه در قرارهایی که داشتیم منتظریم تا از راه برسد.

مهری شیرازی چهره پرداز سینما نیز در این مراسم تصریح کرد: متاسفم از اینکه پیام صابری رفت. خبر دردناکی برای همه بود که پیام صابری یکباره پر کشید و رفت. او بسیار انسان آرامی بود و خبر این اتفاق بسیار هولناک بود.

وی ادامه داد: من نمی دانم این غم بزرگ برای زیبا بروفه عزیز چگونه خواهد بود. من البته معتقد هستم ما آدم ها غصه نمی خوریم بلکه این غصه است که ما را از درون می خورد. درخواستم این است که با هم بیشتر مهربان باشیم. من می دانم عشق بین زیبا و پیام بسیار زیاد بود. برای زیبا آرزوی صبر دارم و امید دارم اهورا را آنچنان که پیام می خواست بزرگ کند.

شیرازی در پایان سخنانش گفت: ما جوانی سالم را از دست دادیم و این یک ضایعه بزرگ برای سینمای ایران است.

یحیوی بعد از سخنان مهری شیرازی با اشاره به درگذشت فرج الله حیدری اظهار کرد: مراسم ختم فرج الله حیدری در مسجد امیرالمومنین برگزار می شود و خواستم اینجا هم از او یاد کنم تا به پاس یک عمر فعالیت بی نظیر او در مراسم یادبودش حضور پیدا کنیم.

محسن علی اکبری تهیه کننده سینمای ایران در ادامه مراسم عنوان کرد: خیلی سخت است که ما پیرمردها درباره جوانان صحبت کنیم مخصوصا جوانی که یکی از گل های سینمای ایران بود. او بسیار سالم و پاک زیست و هر بار با او تماس گرفتم در کنار همسرش بروفه بود.

حین سخنان وی صدای مادر پیام صابری که با اشک همراه بود بلند شد و همه را متألم کرد. علی اکبری سپس تاکید کرد که صابری جاودانه شد و امیدوار است خداوند تحمل رفتن او را به همه دوستان و خانواده اش بدهد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به شخصیت او گفت: صابری بدون هیچ تنشی در کارها فعالیت خود را پیش می برد و اخلاق بسیار خوب و حرفه ای داشت من امیدوارم فرزندش هم روزی جای او را بگیرد.

بعد از سخنان علی اکبری پیکر پیام صابری به داخل حیاط ساختمان خانه سینما وارد شد که جواد یحیوی از جمعیت حاضر خواست با سکوت، شرایطی را فراهم کنند تا خانواده وی بتوانند با او خداحافظی کنند.

افسر اسدی نیز در این مراسم قطعه شعری خواند و به پیام صابری تقدیم کرد.

سپس پیکر این هنرمند جوان پس از وداع تلخ خانواده اش تشییع و به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه شد.

در این مراسم هنرمندانی از جمله عبدالله اسکندری، علی دهکردی، حسین تبریزی، اصغر همت، بابک کایدان، افسر اسدی، همایون اسعدیان، امین حیایی،پرستوصالحی،حمیراریاضی،علی اوسیوند،علیرام نورایی، جواد افشار، برزو نیک نژاد، محمدرضا شفیعی و... حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی