فرار ذوب از نیم فصل درام/ اخرین بازی اولین برد منصوریان!


فرار ذوب از نیم فصل درام/ اخرین بازی اولین برد منصوریان!

نیم فصل اول لیگ هجدهم برای نایب قهرمان فصل گذشته با ناکامی سپری شد و این تیم اصفهانی امیدوار است اخرین بازی خود در نیم فصل را با برد پشت سر بگذارد تا با انگیزه بتواند در تعطیلات نیم فصل تیم خود را به روزهای اوج برگرداند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه 21 آذر‌ماه پیگیری می‌شود که در آن ذوب‌آهن اصفهان در فولادشر میزبان نفت مسجد سلیمان است سبز پوشان اصفهانی که در این فصل حال خوبی ندارند و ۹ هفته است رنگ برد را ندیده‌اند چشم به راهکارهای علی منصوریان مربی تازه وارد خود دوخته‌اند.

منصوریان به دنبال اولین برد خود است و می‌تواند با این برد ارامش را در تعطیلات نیم فصل به اردوی سبز پوشان اصفهانی هدیه کند و از طرفی پایان کار منصوریان در نیم فصل بدون برد کار را برای نایب قهرمان فصل گذشته سخت تر می‌کند؛ از طرفی نفت در تلاش است فاصله خود را از انتهای جدول دور کند و اما و اگر‌ها را به اردویش راه ندهد.

نفت مسجد سلیمان تیم تازه وارد لیگ برتر که در در ده بازی نخست خود رنگ برد را ندیده بود به یکباره متحول شد و در چهار بازی اخیر 10 امتیاز گرفت تا امادگی این روزهای خود را به رخ حریفان بکشد.

داوران دیدار ذوب‌آهن و نفت مسجد سلیمان

علی بای قضاوت این دیدار را برعهده دارد، سعید علی‌نژادیان، یوسف مغروری و امیر عرب‌براقی نیز وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ علیرضا یزدانی نیز ناظر این دیدار است.

محرومان و مصدومان دو تیم

تیم ذوب‌آهن در این دیدار حساس رحیم زهیوی و ارسلان مطهری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و میلاد فخر‌الدینی هم به دلیل محرومیت قادر به همراهی سبز‌پوشان نیست؛ نفت هم محروم ندارد و بازیکنان با صلاح‌دید کادر فنی به میدان خواهند رفت.

از حاشیه های قبل از بازی، بیاینه باشگاه ذوب آهن است که معتقد است نتیجه ۷ بازی را داوران به ما تحمیل کرده‌ اند‌

این بیانیه می‌گوید: برانکو در روزهای گذشته در مصاحبه هایی مدعی شده بود که پرسپولیس بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری متحمل شده است؛ از ۱۵ بازی نیم فصل اول داور نتیجه ۷ بازی را به ذوب آهن تحمیل کرده و باعث تعجب است که مربیان برخی تیم ها که با کمک داوران در چند فصل اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده اند به داور حمله می کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق