فرماندار گنبد: دستاوردهای انقلاب به مردم گزارش شود


فرماندار گنبد: دستاوردهای انقلاب به مردم گزارش شود

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار ویژه گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت که انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته دستاوردهای زیادی در بخش های مختلف داشته که مدیران باید با افتخار آن را به مردم بویژه نسل جوان گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی امروز دوشنبه در جلسه مشترک بزرگداشت حماسه 9 دی، گرامیداشت شهدای 12 دی و ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در گنبد افزود: علاوه بر این جشن های سالگرد پیروزی انقلاب باید باشکوهتر و به یاد ماندنی تر از سال های قبل برگزار شود.
وی اضافه کرد: ارائه گزارش دستاوردها و خدمات نظام بایستی به گونه ای صورت گیرد تا امید مردم به آینده انقلاب بیشتر شده و آنان لحظه ای تحت تاثیر القائات و شبهه افکنی دشمنان قرار نگیرند.
کریمی، حماسه 9 دی سال 1388 را نماد ولایتمداری و بصیرت ملت ایران دانست و با تاکید بر ضرورت حضور پرشور اقشار مختلف مردم در تجمع سالگرد این حماسه تاریخی که قرار است در مسجد قائمیه این شهر برگزار شود، گفت: مردم دراین روز به جهانیان نشان می دهند که همچنان پیرو منویات رهبری انقلاب در دفاع از آرمان های نظام اسلامی هستند.
وی به واقعه 12 دی 1357 و شهید شدن تعدادی از جوانان گنبدی که به کمک مردم مظلوم گالیکش در شرق استان گلستان رفته بودند نیز اشاره کرد و افزود: بزرگداشت یاد و خاطره این عزیران و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این مراسم، حداقل وظیفه ما است.
فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: واقعه 12 دی گالیکش که همانند واقعه پنج آذر گرگان است، بایستی به عنوان دو رخداد مهم مردم انقلابی استان گلستان، همواره از سوی مردم و مسئولان گرامی داشته شود.
به گزارش ایرنا، در این جلسه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس و رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز در خصوص اهمیت برگزاری تجمع 9 دی و یادواره شهدای 12 دی مطالبی بیان کردند.
شهرستان گنبدکاووس 350 هزار نفر جمعیت دارد.
/3039/2729

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا