مخالف جذب نیروی انسانی از خارج شهرداری هستیم


مخالف جذب نیروی انسانی از خارج شهرداری هستیم

محمد رضا کلایی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران افزود: وزارت کشور بخشنامه هایی در باره جذب نیروی انسانی صادر کرده است که به نفع همکاران شرکتی و کارمعین شهرداری نیست.وی اظهار داشت: معاون برنامه ریزی...

محمد رضا کلایی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران افزود: وزارت کشور بخشنامه هایی در باره جذب نیروی انسانی صادر کرده است که به نفع همکاران شرکتی و کارمعین شهرداری نیست.
وی اظهار داشت: معاون برنامه ریزی شهرداری مشهد در حال گفت و گو با معاونین وزارت کشور است و بر حمایت از همکاران خود در جذب نیروی انسانی پافشاری می کند.
وی در پاسخ به سوالی در باره تغییر معاونین شهرداری در دوره جدید گفت: اولویت تغییر با معرفی معاون مالی می باشد که جای آن خالی است و معاونین دیگر تغییر نمی کنند اما اگر نیروی قوی تری بیابیم که بتواند برنامه عملیاتی میان مدت 1397 – 1400 را محقق سازد، این تغییر صورت می گیرد.
کلایی افزود: حمل و نقل بویژه در بافت مرکزی مشهد مورد اهتمام شهرداری است و امیدوارم با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است در 6 ماه آینده به نتیجه جدی در این زمینه برسیم.
وی اظهار داشت: بازگشایی بولوار نماز، مساله لاینحل نیست، شورا به عنوان متولی خاص و نماینده حقوق مردم اقدامات خود را انجام می دهد، شهرداری هم طی گفت و گو با ذینفعان (ارتش) مساله را پیگیری می کند.
وی در باره بازگشایی کوهستان پارک مشهد نیز گفت: این پارک نیاز شهر است و کار شهرداری باز کردن قفل هاست لذا در مرحله نخست تملک زمین تا پایان سال و در مرحله دوم بازپیرایی و به روز رسانی کوهستان پارک انجام می گیرد.
7489 / 6053
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت