آیت‌الله ری‌شهری: تحریک مردم علیه روحانیت ابزار جنگ نرم دشمن است


آیت‌الله ری‌شهری: تحریک مردم علیه روحانیت ابزار جنگ نرم دشمن است

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از تمام امکانات و در فضای مجازی با شایعه‌سازی، دروغ و تهمت علیه روحانیت فعالیت می‌کنند، گفت: تحریک مردم علیه روحانیت یکی از ابزار‌های جنگ نرم دشمن است.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در دیدار روحانیون شهرری که ظهر دوشنبه در دومین روز از هفته فرهنگی ری و هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، اظهار داشت: جامعه روحانیت باید طوری رفتار و عمل کند و به مردم خدمت کند تا در راستای خواسته دشمن حرکت نکرده و به آن‌ها بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف‌شان ندهند.

وی با بیان اینکه اجازه ندهید بین مردم به‌خصوص جوانان با روحانیت فاصله ایجاد شود، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اعتماد مردم به روحانیت و در رأس آن حضرت امام راحل (ره) بود.

آیت‌الله ری‌شهری تحریک مردم علیه روحانیت را یکی از ابزار‌های جنگ نرم دشمن برشمرد و تصریح کرد: در دوران بحرانی قبل از انقلاب روحانیت نقش خود را به خوبی ایفا کرده و مردم را در جهت پیروزی انقلاب اسلامی حرکت داد، امروز دشمن به خوبی این رمز و راز را دریافت کرده و درصدد ضربه زدن به ارتباط مردم با روحانیت است.

وی یکی از اهداف مهم دشمنان را مقابله و مبارزه با روحانیت دانست و خاطرنشان کرد: در گذشته که امکانات کمتر بود شعار‌هایی را علیه روحانیت در دهان مردم می‌انداختند، ولی امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از تمام امکانات و در فضای مجازی با شایعه‌سازی، دروغ و تهمت علیه روحانیت فعالیت می‌کنند چراکه آن‌ها از روحانیت ضربه سنگینی خورده‌اند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) افزود: دشمنان دریافته اند که تنها راه‌براندازی این نظام مقدس، ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است و همچون گذشته به خواست الهی نمی‌توانند به این خیال باطل خود دست یابند.

آیت‌الله ری‌شهری خطاب به روحانیون حاضر در جلسه گفت: اگر مطالبی را بیان کنیم که خداوند راضی باشد خلق خداوند نیز حتما راضی خواهد شد و برای رضایت و تعریف دیگران از بیان مسائلی که واقعیت ندارد و مستند نیست بپرهیزیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است