سرمربی ماشین سازی : هوادارانمان در مشهد نشان دادند که برند هستیم


رضا مهاجری سرمربی موفق ماشین سازی تبریز که آخرین گام از نیم فصل را با یک امتیاز شیرین از صدرنشین جدول به پایان رساند، گفتگویی را در تبریز داشته است که در ادامه می خوانید. یک امتیاز با ارزش بود ولی میتوانستیم سه امتیار را بگیریم رضا مهاجری: جایگاه جدولی پدیده نشان دهنده ارزش یک امتیازی است که ما از مشهد به دست آوردیم. ولی با شناخت و برنامه ای که...

سرمربی ماشین سازی : هوادارانمان در مشهد نشان دادند که برند هستیم

رضا مهاجری: یک امتیاز با ارزش بود ولی میتوانستیم سه امتیار را بگیریم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۰
سرمربی ماشین سازی : هوادارانمان در مشهد نشان دادند که برند هستیم

رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز که آخرین گام از نیم فصل را با یک امتیاز شیرین از صدرنشین جدول به پایان رساند، گفتگویی را با خبرنگار ورزش سه در تبریز داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا مهاجری سرمربی موفق ماشین سازی تبریز که آخرین گام از نیم فصل را با یک امتیاز شیرین از صدرنشین جدول به پایان رساند، گفتگویی را در تبریز داشته است که در ادامه می خوانید.

یک امتیاز با ارزش بود ولی میتوانستیم سه امتیار را بگیریم

رضا مهاجری:

جایگاه جدولی پدیده نشان دهنده ارزش یک امتیازی است که ما از مشهد به دست آوردیم. ولی با شناخت و برنامه ای که برای این تیم داشتیم برای سه امتیاز به میدان رفته بودیم و میتوانستیم روی کارهای تیمی تمرین شده امتیاز کامل بازی را بدست آوریم ولی اتفاقات جریان بازی در نهایت برای ما یک امتیاز داشت که برای ماشین سازی بدرد خواهد خورد.

سبیل احمد نشان دهنده اتحاد تیم است

رضا مهاجری:

من خوشحالم تیمی دارم که بچه هایش به معنای واقعی یک تیم هستند و همگی یک هدف مشترک به نام موفقیت تیم را دنبال می کنند و تراشیدن سبیل احمد با گلزنی پیمان نمونه ای از اتحاد و همدلی را در این تیم نشان می دهد و این یعنی هر بازیکنی حاضر است برای هم تیمی خود سرش را هم بدهد و این خیلی مهم است. الان مهم زدن سبیل احمد نیست و مهم این است که احمد با قول و قرارها به پیمان این انگیزه را داده که بعد از مصدومیت پایش به گلزنی باز شود و باید قدر این دوستی ها را در تیم دانست و حتما در پاداش این تساوی همین موضوع را برای احمد و پیمان در نظر خواهیم گرفت.

هوادارانمان در مشهد نشان دادند که برند هستیم

رضا مهاجری:

اینکه تراکتور در تمامی شهرها تماشاگر و هوادار داشته باشد دیگر موضوعی عادی شده است ولی برای ماشین سازی بعنوان تیم دوم موضوعی است جدید و البته خیلی مهم و ارزشمند. هواداران ماشین سازی در مشهد حضور داشتند و نشان دادند که این تیم نیز مثل تراکتور یک برند است و می توان با برنامه ریزی ماشین را نیز به هم سطح تراکتور رساند و در فوتبال ایران بعنوان یک مدعی مطرح کرد. من بعنوان سرمربی این تیم ممنون این هواداران هستم که حتی در مشهد هم ما را تنها نگذاشتند و باشگاه قطعا قدردان عشق و علاقه این عزیزان خواهد بود و ما نیز برای دیدارهای آتی روی این هواداران حساب بیشتری باز خواهیم کرد.

هوداران پدیده در این دیدار رکورد زدند

رضا مهاجری:

من با هواداران پدیده خاطرات تلخ و شیرین زیادی داشتیم و دیروز با دیدن اینکه همشهریمانم توانسته اند استادیوم امام رضا را پر کنند و برای اولین بار چنین استقبالی داشته باشند بسیار خوشحالم و این استقبال اگر ادامه داشته باشد قطعا باعث پیشرفت فوتبال مشهد خواهد بود. اینکه به خاطر رضا مهاجری آمده اند نظر لطف شما بوده و من نمی دانم به خاطر من بوده و یا شخص دیگری. ولی مهم این است که برای پدیده این چنین هوادارانی وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403