انتقاد استاندار ایلام از تأخیر در اجرای تعهدات پتروشیمی


انتقاد استاندار ایلام از تأخیر در اجرای تعهدات پتروشیمی

استاندار ایلام گفت: متأسفانه یکی از مشکلات پیش روی پتروشیمی اجرا نکردن تعهدات در به سرانجام رساندن پروژه‌های مهم است.

به گزارش ایسنا، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در دیدار «خاموشی» رئیس هیئت مدیره سرمایه‌گذاری گروه ایرانیان اعتماد مسئولان پتروشیمی ایلام به فرزندان ایلام را خواستار شد و اظهار کرد: امروز یکی از آفت‌های بزرگ پتروشیمی ایلام بحث مدیران پروازی است که از این بابت فرصت‌سوزی زیادی اتفاق افتاده است.

وی به توانمندی نیروی انسانی در استان اشاره کرد و گفت: بر این باوریم که مردم استان نباید صرفاً دود کارخانجاتی چون پتروشیمی را بخورند بلکه باید در امور آن هم مشارکت داشته باشند.

استاندار ایلام مدیریت صحیح پتروشیمی ایلام را نیازمند درک صحیح از شرایط موجود دانست و با تأکید بر این‌که از هیچ تلاشی برای برطرف کردن مشکلات پتروشیمی فروگذار نبوده‌ایم و متأسفانه یکی از مشکلات پیش روی پتروشیمی اجرا نکردن تعهدات در به سرانجام رساندن پروژه‌های مهمی است که در ایجاد توسعه و اشتغال استان نقش حائز اهمیتی ایفا می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان پای کار آمدن دست‌اندرکاران در تعیین تکلیف به موقع پروژه‌های فاز دو پتروشیمی، بنزین پیرولیز و pp را خواستار شد و ادامه داد: علیرغم محدودیت منابعی که داریم، 100 میلیارد تومان به سرمایه‌گذار pp اعتبار اختصاص داده‌ایم.

در ادامه «خاموشی» رئیس هیئت مدیره سرمایه‌گذاری گروه ایرانیان سیاست تحت اقدام پتروشیمی ایلام را جذب نیروهای بومی اعلام و تصریح کرد: برنامه‌ریزی بزرگ ما ایجاد اشتغالزایی گسترده و پایدار در ایلام است و در این میان اهتمام جدی در بومی‌گزینی مدیران پتروشیمی داریم و با سیاست‌های دولت در استان هماهنگ می‌شویم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید