مدیریت هزینه برای موفقیت در المپیک باید به بهترین شکل انجام شود


مدیریت هزینه برای موفقیت در المپیک باید به بهترین شکل انجام شود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مدیریت هزینه برای کسب مدال در بازی‌های المپیک باید بر اساس شرایط اقتصادی کشور به بهترین شکل ممکن محقق شود.

مدیریت هزینه برای موفقیت در المپیک باید به بهترین شکل انجام شود
به گزارش فانوس، سیدرضا صالحی امیری در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو۲۰۲۰ هماهنگی کامل در ورزش کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک مرجع تصمیم گیرنده در خصوص نحوه آماده سازی و حضور قدرتمندانه در بازی‌های المپیک است که با هماهنگی کامل بین وزارتخانه، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها می‌توانیم زمینه موفقیت کاروان ورزشی ایران را رقم بزنیم.

وی افزود: موفقیت تاریخی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هدف اصلی تمامی تصمیم گیران ورزش کشور است و با وزارت ورزش و جوانان کاملا هماهنگ هستیم و با کمک فدراسیون‌ها در ستاد بازی‌های المپیک هر دو هفته یکبار برنامه آماده سازی فدراسیون‌ها را رصد می‌کنیم.

صالحی خاطرنشان کرد: مدیریت هزینه برای کسب مدال در بازی‌های المپیک هم باید بر اساس شرایط اقتصادی کشور به بهترین شکل ممکن محقق شود.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: آنچه اهمیت دارد نقش رسانه برای حضور موفق کاروان ایران چشمگیر است به همین دلیل باید با استراتژی مشخص فضای رسانه به افتخارآفرینی کاروان ایران کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا