پروژه های عمرانی فارس بدون توقف پیش خواهند رفت


پروژه های عمرانی فارس بدون توقف پیش خواهند رفت

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت :پروژه های عمرانی در دست اجرای این استان را بدون توقف و با سرعت مناسب در جهت تکمیل و بهره برداری پیش خواهیم برد.

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در مطلب ارسالی یکشنبه خود به ایرنا از قول عنایت الله رحیمی با اشاره به خدمات ارزنده انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تا امروز افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می کوشیم که در روند اجرای پروژه ها وقفه ای ایجاد نشود و پروژه ها در مسیر اجرا از سرعت لازم برخوردار باشد.
وی که در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان گراش سخن می گفت ادامه داد: می بینیم که به رغم محدودیت منابع و مشکلات مالی که دولت با آن دست به گریبان است فعالیت های عمرانی خوبی در تمام نقاط استان در حال انجام است.
رحیمی اضافه کرد: اقداماتی که به ویژه در زمینه راه سازی، آبرسانی و گازرسانی و پروژه های ورزشی در استان انجام شده قابل مقایسه با گذشته نیست و جهش خوبی در این بخش ها شاهد هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید با ارائه گزارش در خصوص این دستاوردها و موفقیت ها به مردم و اطلاع رسانی گسترده در این زمینه، جلو سیاه نمایی ها و تخریب های دشمنان و بدخواهان کشور و نظام که سعی در ناتوان جلوه دادن نظام اسلامی دارند گرفته شود.
وی افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس فقط سه شهر و یک روستا گازرسانی شده بود اما امروز تعداد شهرهای برخوردار از گاز در این استان به 75 شهر رسیده و تعداد روستاهای بالای 20 خانوار فاقد گاز نیز تا پایان امسال به عدد صفر خواهد رسید.
رحیمی ادامه داد: در بحث راه سازی هم قبل از انقلاب در استان فارس در مجموع یک هزار کیلومتر راه اصلی وجود داشت که این عدد امروز به افزون بر 18 هزار کیلومتر شامل انواع راه ها رسیده است.
وی، وجود خیرین دراستان فارس و به ویژه شهرستان گراش را از جمله ظرفیت های بسیار ارزشمند دانست و گفت: در شرایطی که با محدودیت منابع دولتی مواجه هستیم، همراهی و کمک خیرین می تواند کمک شایانی به اجرای پروژه های عمرانی کند.
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری فارس افزود: قطعا خیرین استان در انجام سرمایه گذاری ها و انجام کارهای خیرخواهانه مورد حمایت ویژه خواهند بود و در چارچوب قانون از آنها حمایت کامل خواهیم کرد.
شهرستان گراش در فاصله 355 کیلومتری جنوب شیراز دراستان فارس قرار دارد.
6122 / 1876

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403