آموزش ساخت قاب موبایل رزینی


آموزش ساخت قاب موبایل رزینی

سلام سلام دوستان هنرمند به جلسه هشتم که آموزش تزئین قاب گوشی با گل خشک و رزین هست خوش اومدید . قصد داریم با هم در این کلاس یک قاب موبایل بسیار زیبا و دست ساز رو تجربه کنیم به این منظور باید مواد و ابزار زیر رو تهیه کنیم : مواد و ابزار مورد نیاز : قاب گوشی ساده گل خشک رزین چسب Glassy accent اکلیل هم زن چوبی ترازو اندازه گیری پیمانه حالا که مواد...

سلام

سلام دوستان هنرمند به جلسه هشتم که آموزش تزئین قاب گوشی با گل خشک و رزین هست خوش اومدید . قصد داریم با هم در این کلاس یک قاب موبایل بسیار زیبا و دست ساز رو تجربه کنیم به این منظور باید مواد و ابزار زیر رو تهیه کنیم :

مواد و ابزار مورد نیاز :

قاب گوشی ساده
گل خشک
رزین
چسب Glassy accent

اکلیل

هم زن چوبی

ترازو اندازه گیری

پیمانه
حالا که مواد و ابزار رو فراهم کردید باید بریم سراغ قابمون و گل مورد نظزمون رو برداریم و با قاب گوشی مطابقت بدیم . اینجا از خشک کردن گل به روش مرسوم لایه کتاب استفاده شده . برای همین بعد از اینکه قطعات مورد نظرمون رو جدا کردیم لای کتاب می ذاریم و بسته به ضخامت و رطوبت گل اجازه می دیم تا خشک بشه .مثل ویدئو زیر عمل کنید.

در مرحله بعدی گل رو روی سمتی که بیرون قاب محسوب می شه می زاریم و می تونیم از چسب گلس اکسنت برای چسبوندن گل به قاب استفاده کنید .این چسب رو روی گل میزنیم و اجازه میدیم تا کاملا خشک و بی رنگ بشه . البته استفاده از این چسب به دلیل در دسترس نبودن الزامی نیس و برای فیکس شدن گل روی قاب استفاده میشه . می تونیم از خود رزین استفاده کنیم اگه از رزین استفاده می کنید توجه کنید که رزین کاملا خشک بشه .

برای تهیه مواد و ابزار مورد نیاز این آموزش بر روی تصاویر زیر کلیک کنید.

آموزش ساخت قاب موبایل رزینی آموزش ساخت قاب موبایل رزینی آموزش ساخت قاب موبایل رزینی

در مرحله بعدی رزین رو آماده می کنیم برای آماده سازی رزین می تونید به جلسه آموزش مقدماتی کار با رزین مراجعه کنید.بعد اکلیل نقره ای رو به رزین اضافه می کنیم و روی سطح قاب می ریزیم و محل دوربین رو خالی میزاریم. فقط آروم آروم رزین رو بریزید که بیش از اندازه نشه وکار زیبا از کار دربیاد.

امیدوارم از آموزش این قاب زیبا لذت برده باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه جواهرسازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟