دیدار عقب افتاده از هفته دوازدهم لیگ برتر امروز (یکشنبه) بین تیم‌های دوم و سوم جدول رقابت‌ها آغاز شد. پرسپولیس و سپاهان دو تیم بدون باخت نیم فصل هستند. قلعه‌نویی و برانکو روابط خوبی باهم دارند و هر دو نیز منتقد کی روش محسوب می شوند.

سپاهان که در این فصل هیچ باختی نداشته و در 13 مسابقه اخیرش هشت پیروزی و پنج تساوی به دست آورده، در حالی اکنون مقابل پرسپولیس قرار گرفته که سرخ پوشان همانند آنها شکست‌ناپذیر بودند و تنها بر حسب دو امتیاز کمتر در رده سوم جدول جای دارند؛ طلایی پوشان امیدوار هستند در دیدار حساس امروز پرسپولیس را شکست دهند و علاوه بر گرفتن صد جدول از پدیده، دور رفت را با شرایط بهتری به پایان برسانند ولی در آن سوی میدان شاگردان پُر تلاش برانکو نیز نمی‌خواهند در نقش جهان اصفهان بازنده شوند و سعی دارند با حفظ روند خوبی که در پیش گرفتند، دست پُر به تهران برگردند.

بیش از ۴۰ هزار تماشاگر با حضور در ورزشگاه به تماشای این بازی نشسته‌اند.

داور: علیرضا فغانی؛ کمک‌ها: رضا سخندان، محمدرضا منصوری و رضا عادل/ ناظر داوری: حسین عسگری.

کارت زرد:-

کارت قرمز:-

گل:-


ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، حامد بحیرایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، علی علیپور و گادوین منشا.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

دقیقه ۱۴

پاس به عقب شهباززاده نزدیک بود پرسپولیس را از میانه زمین صاحب موقعیت کند که کیانی با تکل به موقع و پاس بلند به سمت چپ زمین، محمدی را راه انداخت ولی نعمتی اجازه حرکت به او و همچنین آقایی را نداد.

دقیقه ۱۲
بازیکنان سپاهان در محوطه هجده قدم پرسپولیس صاحب توپ شدند اما نعمتی قبل از اینکه دروازه سرخ‌ها تهدید شود این توپ را دور کرد.

دقیقه ۱۱
پاس خلیل‌زاده به نوراللهی رسید اما استارت این بازیکن کامل نبود و توپ از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۵
پرتاب اوت بازیکنان سپاهان باعث شد تا استنلی روی دروازه پرسپولیس خطرساز شود اما این توپ در نهایت به کرنر رفت.

دقیقه ۴
ضربه سر کی‌روش استنلی به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۲
سانتر امید عالیشاه با ضربه سر منشا همراه شد اما نیازمند دروازه بان تیم سپاهان این توپ را به راحتی مال خود کرد.