ردبول یکی از بهترین سبقت گیرنده های فرمول یک را از دست داد


فرمول یک ایران – مدیر ردبول، کریستین هورنر به ستایش دنیل ریکاردو پرداخت و او را یکی از برترین سبقت گیرنده های فرمول یک دانست. گرندپری ابوظبی آخرین مسابقه ریکاردو با ردبول بود و راننده ی استرالیایی در فصل 2019 فرمول یک به رنو خواهد پیوست. دنیل ریکاردو، آندریان نیویی، هلموت مارکو و کریستین هورنر – مسابقه فرمول یک موناکو 2018 هورنر گفت: باعث افتخار...

فرمول یک ایران – مدیر ردبول، کریستین هورنر به ستایش دنیل ریکاردو پرداخت و او را یکی از برترین سبقت گیرنده های فرمول یک دانست.

گرندپری ابوظبی آخرین مسابقه ریکاردو با ردبول بود و راننده ی استرالیایی در فصل 2019 فرمول یک به رنو خواهد پیوست.

ردبول یکی از بهترین سبقت گیرنده های فرمول یک را از دست دادردبول یکی از بهترین سبقت گیرنده های فرمول یک را از دست داد دنیل ریکاردو، آندریان نیویی، هلموت مارکو و کریستین هورنر – مسابقه فرمول یک موناکو 2018

هورنر گفت:

باعث افتخار بود که او را در پنج سال گذشته در تیم داشته ایم. او از 2007 با ردبول (رده های پایین تر) است و این عالیست که رشد و تکامل او را دیده ایم.

جالب اینجاست که برای معضل جانشینی مارک وبر با گزینه هایی مانند ژان اریک ورن، دنیل ریکاردو و کیمی رایکونن روبرو شدیم. و [در زمان انتخاب دنیل به عنوان راننده ردبول] بزرگترین نگرانی ما در مورد سرعت او نبود، بلکه ما مسابقه دادن او را ندیده بودیم با اینکه در تورو روسو حضور داشت.

از وقتی که با ماشین ردبول است او هیچ کاری انجام نداد بجز سبقت گرفتن و مسلما تبدیل به بهترین سبقت گیرنده فرمول یک شد. او مسابقات فوق العاده ای برای ما داشت. انرژی او در تیم بسیار محبوب بوده است، پویایی او و مکس ورشتپن، شما فقط باید به شیطنت آن ها نگاه کنید، عالی بود.

ردبول یکی از بهترین سبقت گیرنده های فرمول یک را از دست دادردبول یکی از بهترین سبقت گیرنده های فرمول یک را از دست داد دنیل ریکاردو و شویی

هورنر همچنین افزود که واقعا مایه تاسف است که ریکاردو در آخرین مسابقه اش با ردبول سکو بدست نیاورد:

ما همه امیدوار بودیم که دنیل بر روی سکو باشد. آخرین مسابقه با تیم می خواستیم که او یک شویی داشته باشد اما این گونه به پایان نرسید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی