اعتبار 50 میلیارد تومانی برای هوشمندسازی زیستگاه‌های کشور


اعتبار 50 میلیارد تومانی برای هوشمندسازی زیستگاه‌های کشور

معاون برنامه و بودجه سازمان محیط زیست گفت:در بودجه سال آینده برای منابع سال آینده سازمان محیط زیست کشور، 50 میلیارد تومان برای هوشمندسازی زیستگاه های محیط زیست در سطح کشور تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سعید نمکی در جمع خبرنگاران در پارک ملی کویر سمنان گفت: سال آینده سالی است که بودجه های محیط زیست چه از لحاظ تأمین زیرساخت‌ها، و چه لجستیک محیط زیست، مسائل مختلف اعم از رفاهی محیط بانان و ترفیع محیط بانان سال ویژه ای خواهد بود.

معاون برنامه و بودجه سازمان محیط زیست تصریح کرد: این افزایش بودجه، در بعضی از ردیف های توسعه زیرساخت ها، بالای 50 درصد افزایش را به همراه داشته است، در بعضی از ردیف ها نیز تا 100 درصد افزایش را داشته است و از همین لحاظ سال آینده، سالی متفاوت خواهد بود.

نمکی همچنین از اختصاص 35 میلیارد تومان اعتبار برای مسائل رفاهی محیط بانان کشور در بودجه سال آینده سازمان محیط زیست خبر داد و گفت: با توجه به سیاست های دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید در رابطه با حمایت از محیط زیست، کارهای خوبی انجام شد، سعی کردیم در رابطه با بودجه محیط بانان افزایش قابل توجهی داشته باشیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...