آنچه در مورد تاتو و هاشور ابرو باید بدانید


اگر از افرادی هستید که قبل یا بعد از خواندن این مطلب تصمیم گرفته‌اید به کمک روش ‌هاشور یا میکروپیگمنتیشن ابروهایتان را پرتر کنید، بهتر است این سوالات را از خود بپرسید : بهترین مرکز آموزش هاشور ابرو...

اگر از افرادی هستید که قبل یا بعد از خواندن این مطلب تصمیم گرفته‌اید به کمک روش ‌هاشور یا میکروپیگمنتیشن ابروهایتان را پرتر کنید، بهتر است این سوالات را از خود بپرسید :

بهترین مرکز هاشور ابرو در کرج تهران

آیا واقعا به این عمل نیاز دارید؟

میکروپیگمنتیشن یا روش هاشور ابرو را به افرادی توصیه می‌کنند که ابروهای بسیار نازک و کم‌پشتی دارند. البته این روش برای کسانی که ابروهای پهن، ولی خالی‌ای دارند هم مناسب است. به عبارتی، اگر در طول روز همیشه مجبورید به کمک مداد ابرو به ابروی خود فرم دهید و داخل آن را پر کنید، این روش برای شما مفید و کارآمد است. اگر به‌دلیل تصادف یا بیماری یا حتی سوختگی، جوشگاهی روی پوستتان جا مانده نیز میکروپیگمنتیشن روش توصیه‌شده‌ای است که باید زیر نظر متخصص زیبایی یا پوست انجام شود.

آنچه در مورد تاتو و هاشور ابرو باید بدانید

آناهید به عنوان یکی از بهترین مراکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور) با مدیریت خانم نجابت در فردیس ، جهانشهرکرج و تهران با مجوز پزشکی آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات تضمینی میباشد.

بهترین مرکز آموزش هاشور ابرو

هاشور و میکروپیگمنتیشن چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

مواد مورد استفاده و میزان آسیب‌رسانی به پوست و احتمال حساسیت به رنگ‌های مورد استفاده درهاشور و خالکوبی یا همان تاتو یکسان است و این دو فقط در شکل استفاده با هم متفاوت‌اند. در خالکوبی یا همان تاتو منطقه مورد نظر کامل و یکدست رنگ می‌شود، اما درهاشور خط‌هایی ظریف کنار هم قرار می‌گیرد تا ظاهری طبیعی‌تر ایجاد کند. در میکروپیگمنتیشن از رنگ‌های استانداردی استفاده می‌شود که قبلا آزمایش شده و احتمال حساسیت به این رنگ‌ها کمتر است. نکته دیگر اینکه در میکروپیگمنتیشن اگر لازم باشد، می‌توان رنگ به کار رفته را با روش‌های پاک‌کننده به‌خصوص لیزر محو کرد.

آموزش هاشور ابرو در تهران

زمان ماندگاری‌ هاشور یا میکروپیگمنتیشن چقدر است؟

معمولا اثر میکروپیگمنتیشن در صورتی که اصولی و توسط پیگمنتر با تجربه انجام شده و مراقبت های پس از آن نیزبه خوبی و طبق دستور العمل ارائه شده، توسط فرد ،صورت پذیرد: حداقل تا 2 سال باقی می‌ماند اما به‌دلیل کمرنگ شدن لازم است هر 6 ماه تا یک سال آن را ترمیم کرد.‌

مرکز هاشور ابرو در تهران

هاشور هم همین‌طور است البته بستگی زیادی به روش انجام آن دارد.در روش میکروپیگمنتیشن ماندگاری بیشتر ، در روش میکروبلیدینگ به دلیل ظرافت و زیبایی بیشتر ، ماندگاری کمتر!

برای مطالعه کامل این مقاله و دیگر مقالات مرتبط میتوانید به سایت anahidbeauty.ir مراجعه نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!