برایتون زمان رسمی بازگشت جهانبخش به میادین را اعلام کرد


کشیدگی همسترینگ در آخرین دقیقه بازی با اورتون در گودیسون پارک روزهای تلخی برای ستاره 17 میلیون پوندی برایتون رقم زد. علیرضا جهانبخش که به تازگی جایگاهی ثابت در ترکیب اصلی برایتونی ها برای خود به ارمغان آورده بود با این آسیب دیدگی نزدیک به دو ماه از تمرینات دور ماند تا 5 بازی مرغ های دریایی در لیگ جزیره را از دست بدهد. ستاره ملی پوش ایرانی از یک...

برایتون زمان رسمی بازگشت جهانبخش به میادین را اعلام کرد

برایتون: جهانبخش مقابل چلسی در دسترس است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۶
برایتون زمان رسمی بازگشت جهانبخش به میادین را اعلام کرد

ستاره ۱۷ میلیون پوندی برایتون با وجود یک هفته حضور در تمرینات گروهی از شانس کمی برای بازی امروز مقابل برنلی برخوردار است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کشیدگی همسترینگ در آخرین دقیقه بازی با اورتون در گودیسون پارک روزهای تلخی برای ستاره ۱۷ میلیون پوندی برایتون رقم زد. علیرضا جهانبخش که به تازگی جایگاهی ثابت در ترکیب اصلی برایتونی ها برای خود به ارمغان آورده بود با این آسیب دیدگی نزدیک به دو ماه از تمرینات دور ماند تا ۵ بازی مرغ های دریایی در لیگ جزیره را از دست بدهد.

ستاره ملی پوش ایرانی از یک هفته قبل به تمرینات بازگشت اما روند درمانی او به قدری حساس بود که کریس هیتن ریسکی در قبال استفاده زودهنگام از جهانبخش مقابل هادرسفیلد در اواسط هفته گذشته همین طور بازی امروز با برنلی انجام نداد چون احتمال این که علیرضا عصر امروز برای برایتون به میدان برود خیلی کم است.

توئیتر رسمی باشگاه برایتون با انتشار پستی در قبال آخرین وضعیت این بازیکن مصدوم نوشت:

«جهانبخش یک هفته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است اما احتمال این که امروز به میدان برود، خیلی کم است چون باشگاه می خواهد او را برای بازی آخر هفته آینده مقابل چلسی که اهمیت بسیار زیادی دارد، در دسترس داشته باشد».

نکته جالب این که بعد از بازی با چلسی در هفته هفدهم لیگ جزیره، علیرضا جهانبخش برای همراهی تیم ملی ایران در رقابت های جام ملت های آسیا اردوی برایتون را ترک و به مدت یک ماه از جمع شاگردان کریس هیتن خارج خواهد شد تا به این ترتیب سرمربی برایتون یکی از کلیدی ترین مهره های خود را برای مدت طولانی تری در اختیار نداشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ با تو خودمونیم من ته دیوونگیم من