سرمربی فرش آرا: مصمم به کسب سه امتیاز هستیم


سرمربی فرش آرا: مصمم به کسب سه امتیاز هستیم

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: بازیکنان برای بازی با شهرداری ساوه بسیار با انگیزه هستند و در شرایط روحی خوبی به سر می برند. در دیدار فردا مصمم به پیروزی و کسب سه امتیاز بازی هستیم.

محسن حسن زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط مناسبی که در جدول داریم و با حمایت تماشاگران سعی می کنیم با انجام یک بازی خوب هر سه امتیاز بازی را بدست آوریم تا جایگاه تیم فرش آرا در جدول تثبیت شود.
وی با بیان اینکه تیم شهرداری ساوه نسبت به نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال به طور کامل تغییر کرده است افزود: شهرداری ساوه با توجه به بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته، نسبت به گذشته با کیفیت تر شده است و بازی سختی در مقابل آنها پیش بینی می کنیم.
وی با اشاره به وضعیت محروم و مصدومان تیم فرش آرا هم گفت: هادی احمدی در بازی هفته پیش با سوهان محمد قم اخراج شد و فردا از بازی محروم است همچنین مسعود محمدی و رحمان سارانی از جمله مصدومان فرش آرا هستند ولی بازیکنان جوان ما تا کنون به خوبی جای آنها را پر کرده اند و مطمئن هستیم که این روند را در بازی فردا هم ادامه می دهند.
دیدار تمهای فوتسال فرش آرای مشهد و شهرداری ساوه فردا ساعت 16 در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار می شود. هم اکنون تیم فرش آرا با کسب 32 امتیاز از 18 بازی در رتبه سوم و شهرداری ساوه با کسب هشت امتیاز در رتبه آخر جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.
7507/1858

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!