عکس ؛ تصاویر لو رفته از حضور دختر رشتی در دیدار سپیدرود – استقلال


در جریان دیدار دو تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر استقلال تهران که با برد پر گل آبی پوشان همراه بود تصاویری در فضای مجازی از حضور بانوی طرفدار سپید رود در ورزشگاه این شهر منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده نمایید. سپیدرود، رشت باشگاه فوتبالی است که در سال 1347 در شهر رشت، مرکز استان گیلان بنیان‌گذاری شده و در لیگ برتر فوتبال ایران حضور...

عکس ؛ تصاویر لو رفته از حضور دختر رشتی در دیدار سپیدرود – استقلال

حضور بانوی هوادار سپیدرود در ورزشگاه در دیدار برابر استقلال
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۲
عکس ؛ تصاویر لو رفته از حضور دختر رشتی در دیدار سپیدرود – استقلال

تصاویری از حضور بانوی هوادار باشگاه سپیدرورد در ورزشگاه این شهر در جریان دیدار برابر استقلال را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جریان دیدار دو تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر استقلال تهران که با برد پر گل آبی پوشان همراه بود تصاویری در فضای مجازی از حضور بانوی طرفدار سپید رود در ورزشگاه این شهر منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

عکس ؛ تصاویر لو رفته از حضور دختر رشتی در دیدار سپیدرود – استقلال عکس ؛ تصاویر لو رفته از حضور دختر رشتی در دیدار سپیدرود – استقلال

سپیدرود، رشت باشگاه فوتبالی است که در سال ۱۳۴۷ در شهر رشت، مرکز استان گیلان بنیان‌گذاری شده و در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد. نام سپیدرود،برگرفته از بزرگترین رود گیلان و دومین رود بزرگ ایران، سپیدرود است که در پیدایش تمدن گیلان تأثیر داشته‌است. این باشگاه دیرپاترین تیم فوتبال استان گیلان است که از بدو تأسیس پیوسته در لیگ‌های مختلف فعال بوده‌است. سپیدرود طبق نظرسنجی برنامه نود در سال نود و شش چهارمین باشگاه پرطرفدار در فوتبال ایران است.

این تیم در فصل ۱۳۹۶–۱۳۹۵ با سرمربیگری علی نظرمحمدی توانست نایب قهرمان لیگ آزادگان ایران شود و به لیگ برتر خلیج فارس ایران صعود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو