صنعت نفت باخت،صدای همه در آمد


صنعت نفت باخت،صدای همه در آمد

فرماندار آبادان:هیات مدیره تیم صنعت نفت بهتر است استعفا دهند.

صنعت نفت باخت،صدای همه در آمدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان،درپی کسب نتایج ضعیف تیم صنعت نفت در لیگ برتر و حذف این تیم از رقابت های حذفی مقابل سایپا در ورزشگاه اختصاصی آبادان،موسوی فرماندار ویژه آبادان در جمع تماشاگران و طرفداران تیم صنعت نفت گفت:ادامه کار مجموعه هیات مدیره تیم صنعت نفت به صلاح این شهر و مردم عزیز آبادان نمی باشد.

وی با تاکید بر اینکه دولت تا توانست به منظور موفقیت این تیم هزینه کرد افزود:دولت غیر از حمایت مالی پیگیر نتایج تیم هم هست که متاسفانه هیات مدیره باشگاه کارایی لازم را برای ادامه در نیم فصل دوم از خود نشان ندادند پس به احترام مردم شریف آبادان و طرفداران متعصب این تیم بهتر است هیات مدیره و در راس آنها مدیر عامل باشگاه استعفای خود را تقدیم باشگاه کنند.

او در پاسخ به اعتراض طرفداران تیم صنعت نفت گفت:دولت جز کمک مالی چه کاری می تواند برای موفقیت تیم انجام دهد؟ آیا انتظار دارید مسئولین لباس بپوشند و بازی کنند؟و یا در امور مدیریتی تیم دخالت کنند؟
زین العابدین موسو ادامه داد:چنانچه دست اندرکاران باشگاه صنعت به احترام مردم استعفا ندهند و شوک جدیدی به تیم وارد نشود سقوط تیم از لیگ برتر حتمی است پس بهتر است قبل از این اتفاق تلخ از تیم کناره گیری نمایند.

وی در پاسخ به این سئوال که سازمان منطقه آزاد اسپانسر تیم است بیان کرد: سازمان منطقه آزاد بدنه دولت است و مبالغی که پرداخته از صندوق دولت بوده و شخص آقای زمانی و هیات مدیره سازمان نیز از نتایج ضعیف تیم صنعت ناراضی و ناراحت هستند

فرماندار ویژه آبادان در ادامه گفت:دلیلی ندارد دولت فقط پول تزریق کند اما نتایج ضعیف را تحمل نماید این در حالیست که کمکهای دولت به خاطر رضایت مردم و تماشاگران و طرفداران تیم بوده و دلیل دیگری ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی