توصیف نظامی صهیونیست از قدرت حزب الله لبنان


توصیف نظامی صهیونیست از قدرت حزب الله لبنان

رئیس سابق سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد «قدرت آتش» از جمله ویژگی های برجسته و مهم حزب الله لبنان است.

توصیف نظامی صهیونیست از قدرت حزب الله لبنانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اسپوتنیک؛ رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (امان) از راز قدرت حزب الله لبنان مقابل اسرائیل پرده برداشت.

کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی صبح جمعه به نقل از عاموس یادلین رئیس سابق سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد «قدرت آتش» ویژگی برجسته و مهمی حزب الله لبنان است نه فقط تونل های آن.
این کانال عبری زبان افزود: ژنرال عاموس یادلین که ریاست مرکز پژوهش های امنیت ملی رژیم صهیونیستی وابسته به دانشگاه تل آویو را برعهده دارد، گفت: نتانیاهو با اجرای عملیات سپر شمال و همچنین با اعلام تعداد موشک ها و امکاناتی که حزب الله در اختیار دارد، به این حزب کمک می کند. وی بر لزوم کتمان این گونه اسرار تاکید کرد.
یادلین همچنین اذعان کرد قضیه «اخبار درزکرده» به ویژه اخبار درزکرده از جلسات کابینه امنیتی سیاسی اسرائیل یکی از نکات مهمی است که حزب الله به طور مستقیم از آن استفاده می کند.
وی تاکید کرد نتانیاهو و دیگر اعضای کابینه امنیتی و سیاسی باید در جلساتی پشت درهای بسته سخن بگویند و مسائلی که در این جلسات روی می دهد، به بیرون درز نکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس