فوتبالیست نونهال ارومیه ای به اردوی تیم ملی دعوت شد


فوتبالیست نونهال ارومیه ای به اردوی تیم ملی دعوت شد

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: ائلیار رحمانی از ارومیه به اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی زیر 13 سال کشور دعوت شد.

حسین نیرویار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو از 18 آذرماه جاری به مدت پنج روز در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود.
وی بیان کرد: در اردوهای نخست که در تیر و شهریور ماه امسال برگزار شد، وحید علیزاده، ائلیار رحمانی و آرمان نیک روشن از آذربایجان غربی حضور داشتند.
نیرویار گفت: طی تیر ماه امسال نیز سحر محمدزاده، نگار آیرم و مریم یکتایی به اردوهای متعدد تیم ملی بزرگسالان، جوانان و نونهالان دعوت شده اند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی طی سه سال اخیر از استان های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور بوده است به طوری که سال گذشته تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت.
متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده سه بازیکن نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان غربی هستند.
پوریا بابازاده پیش از این در تیم ملی فوتبال زیر 14 سال عضویت داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی برسد.
همچنین بلال اسماعیلی و سالار آقاپور 2 فوتسالیست ارومیه ای نیز هم اکنون به همراه تیم ملی جوانان کشور در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند و از 2 بازی انجام شده 5 گل مقابل تیم های ملی ارمنستان و افغانستان به ثمر رساندند.
این 2 فوتسالیست جوان ارومیه ای مهر ماه امسال در رقابت های المپیک 2018 جوانان آرژانتین نیز حضور داشته و 7 گل به ثمر رساندند.
7156/2093

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...