ادعای ژان تاد: یک مسابقه را با مایکل شوماخر تماشا کردم


فرمول یک ایران – این یک حقیقت انکار ناشدنی است که ژان تاد از معدود کسانی است که به مایکل شوماخر دسترسی دارد و رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی اعلام کرده که ماه پیش از اسطوره فرمول یک عیادت کرده است. مایکل شوماخر که در سال 2013 در اثر سانحه ی اسکی دچار ضربه ی مغزی شد، تاکنون در خانه ی شخصی خود در کشور سوئیس بستری می باشد و در مورد وضعیت سلامتی او...

فرمول یک ایران – این یک حقیقت انکار ناشدنی است که ژان تاد از معدود کسانی است که به مایکل شوماخر دسترسی دارد و رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی اعلام کرده که ماه پیش از اسطوره فرمول یک عیادت کرده است.

مایکل شوماخر که در سال 2013 در اثر سانحه ی اسکی دچار ضربه ی مغزی شد، تاکنون در خانه ی شخصی خود در کشور سوئیس بستری می باشد و در مورد وضعیت سلامتی او نیز اخباری موثق و درست در اختیار نمی باشد چرا که خانواده ی او به شدت مراقب نشت اخبار مربوط به سلامتی او می باشند و همچنین با هیچ خبرگزاری ای نیز مصاحبه ای انجام نمی دهند.

تاد در مصاحبه ای با اتو بیلد اعلام کرده که در ماه گذشته به سوئیس، محل زندگی خانواده شوماخر رفته و به همراه هفت دوره قهرمان جهان، مسابقه گرندپری برزیل را از تلویزیون تماشا کرده است:

من همیشه با احتیاط صحبت می کنم. اما این درست است که من گرندپری برزیل را در سوئیس با مایکل تماشا کردم.

ادعای ژان تاد: یک مسابقه را با مایکل شوماخر تماشا کردمادعای ژان تاد: یک مسابقه را با مایکل شوماخر تماشا کردم مایکل شوماخر

این تنها اطلاعاتی است که مدیر سابق فراری درباره ی آخرین وضعیت شوماخر منتشر کرده است. ژان تاد پیش از این در مراسم رونمایی از سالن جدید مشاهیر فدراسیون‌ جهانی اتومبیل‌رانی نیز درباره ی وضعیت شوماخر گفته بود:

دلمان برای مایکل تنگ شده است اما او درحال جنگیدن است، او انسانی خاص و قهرمانی فوق العاده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 11 فروردین 1403