اعزام تیم‌ امداد به مناطق سیلابی خوزستان


اعزام تیم‌ امداد به مناطق سیلابی خوزستان

‌علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام 12 تیم ارزیاب و امداد و نجات هلال احمر به مناطق متاثر از سیل و بارندگی شدید خبر داد.

اعزام تیم‌ امداد به مناطق سیلابی خوزستان

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های خوزستان از شب گذشته اظهار کرد: تاکنون ۱۲ تیم ارزیاب و امداد و نجات هلال احمر به مناطق متاثر از سیل و بارندگی اعزام شده اند.

وی افزود: آبگرفتگی و سیلاب در شهرستان‌های اندیکا، لالی، دزفول، مسجدسلیمان، گتوند و شوش آسیب‌هایی به مناطق شهری، روستایی و عشایری وارد کرده است.

خدادادی بیان کرد: همچنین سیل و آبگرفتگی به عشایر منطقه سیاه منصور دزفول آسیب وارد کرده است که در حال حاضر سه تیم امدادی در این منطقه حضور دارند و عملیات رهاسازی و انتقال افراد گرفتار در سیلاب را انجام می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: سیل و بارندگی شدید پل شهرک طالقانی (حدفاصل آبژدان و گدار) از توابع اندیکا به زیر آب رفته است. در این حادثه یک خودرو در دره مجاور سقوط کرد و یکی از سرنشینان آن دچار حادثه شد. عملیات رهاسازی، احیا و انتقال مصدوم این حادثه به مراکز درمانی انجام شده است، اما وضعیت عمومی این مصدوم نامطلوب گزارش شده است. جستجو برای فرد یا افراد دیگر ادامه دارد.

وی افزود: همچنین مناطق شهری شهر‌های لالی و مسجدسلیمان و تعدادی از روستا‌های شهرستان‌های شوش و گتوند نیز دچار آبگرفتگی و سیلاب شده است که ارزیابی در این روستا‌ها ادامه دارد.

خدادادی گفت: ستاد مدیریت بحران در شهرستان شوش نیز برای امدادرسانی به مناطق متاثر از سیلاب تشکیل جلسه داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا