حمایت دستگاه قضا از فعالان بخش تولید و صنعت


حمایت دستگاه قضا از فعالان بخش تولید و صنعت

دستگاه قضایی با تمام توان به حمایت‌های حقوقی و قانونی از تولیدکنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان و صنعتگران ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پیشگیری از حمایت دستگاه قضا از فعالان بخش تولید و صنعتوقوع جرم قوه قضائیه گفت: مقابله با جنگ اقتصادی نیازمند حرکت انقلابی است و دستگاه قضا از فعالان بخش تولید و صنعت حمایت می کند.
محمدباقر الفت که در جمع فعالان حوزه صنعت در مشهد سخن می گفت افزود: حمایت توأم دستگاه قضایی از صنعت و مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله راهبردهای اصولی جاری است.
وی گفت: در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز باید توجه ویژه ای به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم احتمالی وجود داشته باشد.
الفت افزود:یکی از مهمترین راهبردهای قوه قضائیه با محوریت معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، حمایت از تولید داخلی و فعالیت های سالم اقتصادی در قالب های مختلف است.
وی با تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش بر افزایش و ارتقای کمی و کیفی تولیدات داخلی اظهار داشت: افزایش صادرات به عنوان ضرورت غیرقابل انکار باید مورد توجه فعالان عرصه صنعت قرار گیرد.
الفت همچنین با اشاره به لزوم توانمندسازی اقتصادی آحاد جامعه افزود: در شرایط کنونی در حوزه فردی و اجتماعی نیازمند توانمندسازی اقتصادی هستیم که در این حوزه سازمان های مردم نهاد و تشکل های بخش خصوصی می توانند به صورت مؤثر نقش آفرینی کنند.
وی اظهار داشت: شناسایی نقاط آسیب پذیر یکی از مواردی است که همواره مورد تاکید بوده و در کنار آن باید نقاط قوت اقتصادی از جمله در زمینه نظارت بر واردات و افزایش صادرات کالاهای ایرانی احصا و مورد توجه قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است