سرتا پای انقلاب ارزش بود


سرتا پای انقلاب ارزش بود

آیت الله علما، گفت: تنها قدرتی که می تواند جلوی آمریکا بایستند کلمه اسلام و ارزش های اسلامی است که امام راحل نیز با همین پشتوانه به میدان آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «آیت الله مصطفی علما» امروز(چهارشنبه، 14 آذر) در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم گرامیداشت 9 دی، گفت: انقلاب یک جسم دارد و یک روح؛ در برنامه های دهه فجر نباید از آن غفلت کنیم و به بیان و مقایسه وضع کشور در قبل و بعد از انقلاب بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه باید علل و چرایی شکل گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تبیین شود، افزود: انقلاب باید در مراکز جوانان و دانشگاه ها پیاده شود.

آیت الله علما، با اشاره به اینکه جرقه انقلاب با طرح لایحه ایالتی و ولایتی شروع شد، اظهار کرد: برداشتن قید قسم به قرآن و اسلام علل اصلی بود که امام با تمام وجود پای کار آمد و فریاد اعتراض سر داد.

وی در مقایسه وضع کشور قبل و بعد از انقلاب، ابراز کرد: در همین کرمانشاه در دوران قبل از انقلاب، آمریکایی ها با شلوار کوتاه در خیابان ها جولان می دادند اما با پیروزی انقلاب، 40 سال است که آمریکا را پشت پنجره نگاه داشته ایم.

امام جمعه کرمانشاه، اقتدار ایران اسلامی و هراس دشمنان از توان موشکی کشورمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: شادی و جشن باید در سالروز پیروزی انقلاب باشد اما باید دستیابی به این اقتدار، زحمات و خون هایی که داده شده است را برای جوانان شرح دهیم.

وی با بیان اینکه باید گرامیداشت صیادشیرازی ها و امثال آن را باید داخل دانشگاه ها برد و فقط در مسجد و ارتش و سپاه برگزار نکرد، تصریح کرد: جوانان باید بیدار و متوجه شوند که چرا انقلاب کردیم. نباید زحمات و شهادت هایی که در این راه داشتیم، فراموش شود.

آیت الله علما، تأکید کرد: سرتا پای انقلاب ارزش بود. نوعروس های که همسران جوان خود را از دست دادند، خون هایی که دادیم، شکنجه ها و تمامی این سختی ها برای ارزش های اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در استان، گفت: تنها قدرتی که می تواند جلوی آمریکا بایستند کلمه اسلام و ارزش های اسلامی است که امام راحل نیز با همین پشتوانه به میدان آمد و گفت: آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج