توجه مسئولان به عدالت زمینه ساز ظهور می شود


توجه مسئولان به عدالت زمینه ساز ظهور می شود

ابراهیمی با اشاره به نقش مسئولان در زمینه سازی برای ظهور، گفت: انقلاب اسلامی ایران با هدف زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) شکل گرفته است لذا تمامی برنامه ها و اقدامات کشور و مسئولین باید همسو با این هدف کلان و آرمان باشد.

«علیرضا ابراهیمی» نیز در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به وظایف و مسئولیت های سیاسیون برای زمینه سازی ظهور، اظهار کرد: مسئولان همچون مردم به مثابه منتظران ظهورِ امام زمان (عج) دارای وظایف و مسئولیت هایی هستند و از باب پست و مقامی که دارند این مسئولیت بیشتر و پررنگ تر است.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با هدف زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) شکل گرفته است لذا تمامی برنامه ها و اقدامات کشور و مسئولین باید همسو با این هدف کلان و آرمان باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه امام زمان (عج) در نخستین گام بعد از ظهور به تشکیل حکومت می پردازند، گفت: تشکیل حکومت اسلامی آرزوی تمامی انبیای الهی بوده است و امام زمان (عج) این هدف را محقق و دولت کریمه را پایه گذاری می کنند و به واسطه آن عدل و داد را حاکم می کنند؛ امروز نیز انقلاب اسلامی به عنوان ماکت و نمونه کوچکی از این دولت بزرگ مهدوی، باید براساس اهداف و برنامه های آن تلاش کند.

نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: کمک به مظلومان، برقراری عدالت، مبارزه با ظالم و ... از ویژگی های بارز حکومت مهدوی است که مسئولان انقلاب اسلامی نیز با الگو گرفتن از آن می توانند هم برنامه صحیحی را در کشور پیاده کنند و هم نمونه ای کوچک از این نظام را به جهانیان ارائه کنند تا ان شاء الله همه زمینه ساز ظهور باشیم.

پایان پیام/376

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس