دوستی دختر جوان با گرگ ها! + فیلم


ویدئویی از دوستی عجیب یک دختر روستایی چینی با گرگ ها موجب شده تا او در این کشور به ملکه گرگ ها شهرت پیدا کند.

دوستی دختر جوان با گرگ ها! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از دوستی عجیب یک دختر روستایی چینی با گرگ ها تبدیل به ویدئویی پربازدید در این کشور شده است. این ویدئو این دختر را در حالی که به شکل خطرناکی به تعدادی از این حیوانات وحشی نزدیک شده و در حال خوراندن گوشت به آنها است نشان می دهد.

در این ویدئو در حالی که گرگ ها به دنبال این دختر از بالای یک تپه جنگلی پایین می آیند دیده می شوند. " ژوئو ژین یوی " که تنها 20 سال دارد اهل استان مغولستان داخلی در شمال کشور چین است و ادعا می کند این روش دوستی موجب نزدیکی بیشتر او و گرگ ها شده است.

در حالی که هیچ یک از اهالی محلی جرات نزدیک شدن به این گرگ ها را ندارد، دوستی عجیب ژوئو با گرگ ها موجب شده تا او از طرف یکی رسانه های محلی " ملکه گرگ ها" لقب بگیرد. روزنامه Beijing Youth Daily در گزارشی به رابطه این دختر جوان که خود را حامی حیوانات می داند با گرگ های وحشی پرداخته است. ژوئو که در یک مزرعه کار می کند و ماهیانه 435 دلار درآمد دارد به این روزنامه گفت که علاقه زیادش به گرگ ها به دوران بچگی اش باز می گردد. او از همان دوران در پرورش این گرگ ها به عموی خود در مزرعه کمک می کرد.

ژوئو در این باره گفت : " خانواده ام چند سگ پرورش می دادند و من یادم می آید زمانی که اولین بار به خانه عموی رفتم و این گرگ ها را دیدم احساس بسیار نزدیکی با آن داشتم. برخی اوقات این گرگ ها خشن رفتار می کنند و من مجبور می شوم هنگام غذا دادن کمی آنها را تنبیه کنم. آنها هرگز به من حمله نمی کنند اما برخی اوقات با چنگال های خودشان روی دست من خراش ایجاد می کنند. این واکنش آنها کاملا غیرآگاهانه و غیر عمدی است."

انتهای پیام/

با ملکه گرگ ها در چین آشنا شوید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»