بوفون: از تقابل با یوونتوس استقبال می‌کنم اما نه در فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار هستم در طول زندگی‌ام دیگر با ایکاردی روبرو نشوم


بوفون: از تقابل با یوونتوس استقبال می‌کنم اما نه در فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار هستم در طول زندگی‌ام دیگر با ایکاردی روبرو نشوم

طرفداری- (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://Www.tarafdari.com)جانلوئیجی بوفون پس از نزدیک به دو دهه حضور در یوونتوس، تابستان گذشته به پاری سن ژرمن پیوست....

طرفداری- جانلوئیجی بوفون پس از نزدیک به دو دهه حضور در یوونتوس، تابستان گذشته به پاری سن ژرمن پیوست. او حاضر است با یوونتوس در هر مرحله ای قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا روبرو شود اما بازی کردن مقابل یوونتوس در فینال را سخت ترین کار ممکن توصیف کرد.

بوفون در مصاحبه ای با برنامه تیکی تاکا، گفت:

قضیه من با سایر بازیکنان یوونتوس فرق می کرد. تنها راهی که ممکن بود یوونتوس بتواند کل ستاره هایش را به ماندن راضی کند، خرید رونالدو بود. برای هفت سال پیاپی با یووه قهرمان شدم. حتی اگر شما در بهترین تیم بازی کنید عملی شدن این مهم آسان نیست. حداقل از نظر روانی و ذهنی باقی ماندن در بالاترین سطح برای مدتی طولانی، کار بسیار سختی است.

می توانستم به دوران بازی خود پایان بدهم. نمی خواستم در هر لیگ خارجی به کارم ادامه بدهم و به دنبال این بودم که در بالاترین سطح بمانم. پاری سن ژرمن این شانس را به من داد و مرا متقاعد کرد. این یک تصمیم شخصی و طبیعی از جانب من بود اما با توافق کامل با باشگاه یوونتوس این تصمیم گرفته شد. همه موافقش بودیم.

گاهی اوقات بهترین کار این است که راه خود را جدا کنید. دوست دارم مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرم و از این کار استقبال می کنم اما قطعا نه در فینال. اگر اینطور شود سخت ترین کار ممکن است و برای من دشوار خواهد بود. غیرممکن است مطمئن شوم که در فینال مقابل یوونتوس می توانم بهترین مهارهایم را انجام بدهم یا خیر. اگر بگویید حاضرم در سایر مراحل لیگ قهرمانان اروپا تا قبل از فینال روبروی آنها قرار بگیرم اما فینال هرگز.

در برنامه تیکی تاکا، وندا نارا یکی از میهمان ویژه بود. بوفون که در طول دوران بازی خود مقابل ایکاردی بارها دروازه اش را باز شده دیده است، به شوخی خطاب به وندا نارا گفت:

امیدوارم دیگر در طول زندگی ام ایکاردی را نبینم و با او روبرو نشوم!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین عکس از زن فوق جوان و زیبای کوروش یغمایی + بیوگرافی جذاب ترین خواننده راک