​اجرای بسته حمایت از صادرات غیرنفتی از ماه آینده آغاز می‌شود


​اجرای بسته حمایت از صادرات غیرنفتی از ماه آینده آغاز می‌شود

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، فرهاد نوری ظهر امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان استان گلستان اظهارداشت: بسته ویژه حمایت از صادرات غیرنفتی در خردادماه امسال در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به تصویب رسید و هفته گذشته از سوی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد. وی با بیان اینکه مفاد این بسته حمایتی از...

​اجرای بسته حمایت از صادرات غیرنفتی از ماه آینده آغاز می‌شود ​اجرای بسته حمایت از صادرات غیرنفتی از ماه آینده آغاز می‌شود
به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، فرهاد نوری ظهر امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان استان گلستان اظهارداشت: بسته ویژه حمایت از صادرات غیرنفتی در خردادماه امسال در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به تصویب رسید و هفته گذشته از سوی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه مفاد این بسته حمایتی از ماه آینده اجرایی می‌شود، گفت: مشوق‌هایی برای صادرکنندگان در نظر گرفته شده که شامل حمایت از صادرکنندگان برای حضور در نمایشگاه‌‌های خارجی، کاهش نرخ تسهیلات بانکی، بازاریابی و تحقیقات بازار و فعالیت‌های ترویجی است.

نوری با بیان اینکه توسعه اقتصادی از اولویت‌های مهم دولت به شمار می‌رود، بیان داشت: در نیمه نخست امسال با وجود اعمال تحریم‌ها 50 میلیارد دلار واردات و صادرات از کشور صورت گرفت. با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن تراز تجاری ما مثبت است و روند خوبی دارد.

وی با بیان اینکه ثبات نرخ ارز و پایداری تغییرات قیمت ارز سبب رشد صادراتی خواهد شد، افزود: تکانه‌های ناگهانی به اقتصاد کشور کمک نخواهد کرد. بلکه افزایش بهره‌وری در داخل بنگاه، بهبود فضای کسب و کار در داخل کشور و بهبود روابط با سایر کشورها مولفه‌هایی است که اثر مثبتی بر روند توسعه تجارت خواهد داشت.

نوری اظهارداشت: تمام تلاش مجموعه همکاران ما در سازمان توسعه تجارت حمایت از صادرکنندگان و کمک برای بهبود رشد اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر