وینفرد شفر از ستاره های گرانقیمتش می گذرد ؛ اخط آتش در دست پدیده ها


وینفرد شفر سرمربی استقلال از ابتدای فصل تغییرات زیادی در ترکیب این تیم انجام داده و نشان داده برای انتخاب ترکیب اصلی بیش از هر موضوعی به عملکرد بازیکنان در تمرینات منتهی به مسابقه نگاه می کند. اللهیار صیادمنش بازیکن مورد علاقه شفر است و تقریبا در تمامی نشست های خبری سرمربی استقلال درباره استعداد کم یاب این بازیکن جوان صحبت می کند تا نشان دهد مسیر...

وینفرد شفر از ستاره های گرانقیمتش می گذرد ؛ اخط آتش در دست پدیده ها

شرایط خوب روح الله باقری برای حضور در ترکیب ثابت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۶:۲۰
وینفرد شفر از ستاره های گرانقیمتش می گذرد ؛ اخط آتش در دست پدیده ها

مهاجم جوان آبی های تهرانی شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی آبی ها دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینفرد شفر سرمربی استقلال از ابتدای فصل تغییرات زیادی در ترکیب این تیم انجام داده و نشان داده برای انتخاب ترکیب اصلی بیش از هر موضوعی به عملکرد بازیکنان در تمرینات منتهی به مسابقه نگاه می کند. اللهیار صیادمنش بازیکن مورد علاقه شفر است و تقریبا در تمامی نشست های خبری سرمربی استقلال درباره استعداد کم یاب این بازیکن جوان صحبت می کند تا نشان دهد مسیر پیشرفت این بازیکن را مد نظر قرار داده است. در دو دیدار قبلی روح الله باقری بازیکن فیکس و موثر استقلال بوده و یک گل سه امتیازی به نام خود ثبت کرده اما فرم خوب صیادمنش می تواند باعث تغییر دوباره در ترکیب استقلال و حضور این بازیکن به جای روح الله باقری در کنار فرشید اسماعیلی شود.

به نظر می رسد مانند دو هفته قبلی رقابت اصلی در خط حمله استقلال میان باقری و صیادمنش باشد و باز هم گرو و تبریزی گزینه های بعدی شفر خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج