به گزارش افکارنیوز،

پرفورمنس «آرزوهای خط‌خطی» اثری از جمال رحمتی است که در روز جهانی منع خشونت علیه کودکان (۲۸ آبان ۹۷ _ ۱۹ نوامبر ۲۰۱۸) به دعوت پویش «بدسرپرست تنهاتر است» با مشارکت بیش از ۲۸۰ نفر و با حضور هنرمندان و کارتونیست های مطرح خلق شد. جمال رحمتی در این اثر خشونت و آزار کلامی کودکان را به عنوان یکی از مصادیق کودک‌آزاری که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و عواقب خطرناکی دارد، مورد انتقاد قرار داده است.

کامبیز دیرباز، فرزاد حسنی، جواد علیزاده، بهمن عبدی، علی رادمند، احسان گنجی، سید محمد جوادی، فیروزه مظفری، امین آقایی، محسن ایزدی، امین منتظری، وحید جعفری، علی میرایی، آرمان داودی، شهاب‌الدین علوی، پانته‌آ واعظ نیا، مجاهده پور شمسیان، هانی انصاری، سعید نوروزی، امیرحسین زرقام، حمید صوفی، محمدرضا ثقفی، کورش قاسمیان، فاطمه جعفری، ندا عبادی، راضیه درزی، سمانه روح الهی، خشایار راد افشار، زهره شیخ سفلی، هنرمندان و کارتونیست هایی بودند که در خلق این اثر با جمال رحمتی مشارکت کردند.

این تابلو در آیین پایانی مجموعه برنامه‌های آرزوهای خط‌خطی به حراج گذاشته شد و توسط نیکوکار جوانی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان خریداری شد، این نیکوکار جوان در زمان پرداخت وجه و دریافت تابلو ۱۵ میلیون تومان دیگر به آن افزود و در مجموعه تابلو را به قیمت ۳۰ میلیون تومان خریداری کرد. قرار است این مبلغ صرف ساخت خانه‌ای در روستای خالدی بازی دراز شود.

مجموعه برنامه‌های آرزوهای خط‌خطی کاری از پویش «بدسرپرست تنهاتر است» بود که به مناسبت نخستین سالگرد زلزله کرمانشاه و روز جهانی منع خشونت علیه کودکان در باغ‌موزه قصر برگزار شد و کلیه عواید حاصل از این برنامه به بازسازی مدرسه‌ای در روستای خالدی بازی دراز واقع در نقطه صفر مرزی (ارتفاعات بازی دراز) اختصاص پیدا کرد.