7 نمونه متن تقدیر و تشکر پایان نامه


7 نمونه متن تقدیر و تشکر پایان نامه

یکی از بخش‌های پایانامه قسمت مربوط به متن تقدیر و تشکر پایان نامه است که در این بخش از تمامی کسانی که در انجام آن رساله به نگارنده کمک کرده‌اند، تشکر می‌شود و آن را می‌توان به شیوه‌های متفاوتی نوشت.

7 نمونه متن تقدیر و تشکر پایان نامه

ستاره | سرویس سرگرمی - پایان نامه و نگارش آن دارای اصول و آیین خاصی است. یکی از بخش‌های پایانامه قسمت تقدیر و تشکر است که در این بخش از تمامی کسانی که در انجام آن رساله نقش داشته و به نگارنده به صورت مادی و معنوی کمک کرده‌اند تشکر می‌شود. برای آشنایی با متن تقدیر و تشکر پایان نامه ما برای شما چند نمونه الگو را تهیه کرده‌ایم.

نمونه شماره یک: متن تقدیر و تشکر پایان نامه

این پایان نامه را تقدیم می‌کنم به مهربانترین همراهان زندگیم، پدر، مادر، همسر عزیزم که حضورشان همیشه گرما بخش روح من بوده است.

از اساتید بزرگوارم .... برای تمام حمایت‌ها و زحمات بی دریغ‌شان سپاسگزاری می‌کنم. از جناب آقای دکتر .... که زحمت داوری این رساله را به عهده داشتند سپاس فراوان دارم.

از دوستان و همکلاسی‌های گرامی آقایان ... و خانم‌ها ... که ایام خوشی را در کنار هم سپری کردیم و مرا در رسیدن به اهدافم یاری نمودند صمیمانه تقدیر می‌کنم.

در پایان از کلیه دوستان خوبم که مطالب زیادی را به من آموختند تشکر کرده و برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم.

7 نمونه متن تقدیر و تشکر پایان نامه

نمونه شماره دو: متن تشکر و تقدیر پایان نامه

اکنون که به یاری پروردگار و یاری و راهنمایی اساتید بزرگ موفق به پایان این رساله شده‌ام وظیفه خود دانشته که نهایت سپاسگزاری را از تمامی عزیزانی که در این راه به من کمک کرده‌اند را به عمل آورم:

در آغاز از استاد بزرگ و دانشمند جناب آقای/سرکار خانم .... که راهنمایی این پایانامه را به عهده داشته‌اند کمال تشکر را دارم.

از جناب آقایان/ خانم‌ها .... که اساتید مشاور این پایانامه بوده‌اند نیز قدردانی می‌نمایم.

از داوران گرامی ... که زحمت داوری و تصحیح این پایانامه را به عهده داشتند کمال سپاس را دارم.

خالصانه از تمامی اساتید و معلمان و مدرسانی که در مقاطع مختلف تحصیلی به من علم آموخته و مرا از سرچشمه دانایی سیراب کرده‌اند متشکرم.

از کلیه هم دانشگاهیان و همراهان عزیز، دوستان خوبم خانم‌ها و آقایان .... نهایت سپاس را دارم.

و در پایان این پایان نامه را تقدیم می‌کنم به .... که با حضورش و همراهی اش همیشه راه را به من نشان داده و مرا در این راه استوار و ثابت قدم نموده است.

بیشتر بخوانید: بسم الله الرحمن الرحیم برای پایان نامه، ورد، تحقیق و پاورپوینت

شماره سوم؛ نمونه متن تقدیر و تشکر پایان نامه

اکنون که به یاری خداوند این دوره را به پایان رسانیده‌ام، بر خود واجب می‌دانم از اساتید راهنمای بزرگوارم جناب آقای دکتر ... به پاس زحمات بی شائبه شان در طی انجام این تحقیق سپاسگزاری نمایم.

همچنین از اساتید گرانمایه، جناب آقای دکتر ... که زحمت داوری این پایان نامه را بر عهده داشتند نهایت تشکر را دارم.

از سایر اساتید بزرگ جناب آقایان/ خانم‌ها ... که شاگردی محضرشان از بزرگترین افتخارات زندگی علمی‌ام می‌باشد، کمال تشکر را دارم.

در نهایت از دوستان عزیزم آقا / خانم ... و همه دوستان و نیز ... کمال تشکر و قدردانی را دارم.

7 نمونه متن تقدیر و تشکر پایان نامه

نمونه چهارم متن تقدیر و تشکر پایان نامه

سپاس خدای بزرگ را که مرا یاری رساند تا بتوانم این مقطع تحصیلی را به پایان رسانده و گامی در راستای اعتلای علم بر دارم. از استاد راهنمای گرانقدرم جناب آقای/ سرکار خانم ... که وجودشان همیشه قوتی برای انجام کارهایم بوده است و بدون شک انجام این پایانامه بدون کمک و راهنمایی‌های ارزنده آنها امکان پذیر نبوده است، کمال تشکر را دارم. اساتید گرامی جناب آقای/ سرکار خانم ... که زحمت داوری این رساله را داشتند نیز سپاسگزارم.

تشکر از تمامی معلمان اساتیدی که توفیق دانش آموزی و دانشجویی در محضرشان را داشتم.

از دوستان عزیزم ... که همراهان همیشگی من بوده‌اند و اوقات خوشی را در کنار هم سپری کرده‌ایم، تقدیر و تشکر دارم.

و در پایان از تمامی عزیزانی که در طول انجام این پروژه مرا یاری کرده‌اند کمال تشکر و قدردانی را ابراز می‌نمایم.

نمونه پنجم متن تقدیر و تشکر پایان نامه

خداوند سبحان را سپاسگذارم که به بنده حقیر توفیق انجام و اتمام پژوهش حاضر را عنایت فرمود.

از تمامی اساتید، دوستان و خانواده‌ام که در تمام دوران تحصیلی مرا حمایت کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم و این پایانامه را تقدیم می‌کنم به ... که پشتیبان همیشگی من در زندگی بوده است.

7 نمونه متن تقدیر و تشکر پایان نامه

نمونه ششم: متن سپاسگزاری پایان نامه

پروردگار را سپاسگزارم که بار دیگر به من فرصت آموختن داد. از پدر و مادر عزیز و مهربانم به خاطر زحماتی که در طول زندگی همواره برای پیروزی و شادکامی من به جان خریدند، تشکر می‌کنم. از همسر عزیزم به خاطر همکاری‌ها و دلگرمی‌هایش متشکرم.

از اساتید محترم جناب ... که زحمت زیادی برای تحقق این پایان نامه داشتند، متشکرم.

از آقای /خانم دکتر ... مشاوران گرامی این پایان نامه سپاسگزارم و از آقایان/خانم‌ها دکتر ... که زحمت داوریاین پایان نامه را داشتند نیز تشکرمی نمایم. از دوستان عزیزم ... برای تمام یاری رسانی‌هایی که در به پایان رسانیدن این پایان نامه داشتند تشکر می‌کنم و لازم می‌دانم که از زحمات بی دریغ ... تشکر ویژه بنمایم. همچنین از همکاری‌ها و راهنمایی‌های ... سپاسگزارم.

نمونه هفتم متن تقدیر و تشکر پایان نامه

بر خود واجب می‌دانم از استاد فرزانه جناب آقای دکتر ... که به عنوان استاد راهنما در مراحل مختلف این پایانامه همواره با سعه صدر و گشاده رویی در کنار من بودند و در طول مدت تحصیل از راهنمایی‌های اخلاقی و علمی ایشان بهره جسته‌ام تشکر و قدردانی نمایم.

جناب آقای دکتر ... به عنوان استاد مشاور مسئولیت سنگینی را قبول زحمت فرمودند: و مطمئنا بدون حمایت‌ها، راهنمایی‌ها و روحیه بخشی ایشان، انجام بخش مهمی از این رساله میسر نمی‌شد. بدین وسیله از بزرگواری، حسن سلوک و حمایت بی دریغ ایشان تشکر کرده و برای ایشان طول عمر توام با سربلندی را آرزومندم.

از اساتید گرامی جناب آقایان ... که مشاوره رساله اینجانب را عهده دار بودند و در سایه توجهات ایشان و راهنمائی‌های سودمندشان توانستم گامی درجهت کسب علم و دانش بردارم کمال تشکر را دارم. در این میان و در امر داوری از اساتید گرانقدر جناب آقای دکتر ... از دانشگاه ... و آقای ... از دانشگاه ... که زحمت داوری رساله اینجانب را قبول فرمودند، قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی طول عمر و سربلندی دارم.

بیشتر بدانید: منتخب بهترین جملات تشکرآمیز

در آخر برایتان آرزوی موفقیت کرده و اگر پیشنهادی در این زمینه دارید خواهش می‌کنیم آن را از طریق "بخش ارسال نظر" با ما در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ غمگین یا رب آیا تا کدامین لحظه باید سوخت مهستی