کنعانی زادگان : به جام جهانی نرسیدم اما جام ملت ها را از دست نمی دهم


یکی از بازیکنان مورد نظر کی روش برای حضور در اردوهای اخیر تیم ملی مدافع تیم ماشین سازی تبریز است. محمدحسین کنعانی زادگان که پس از مصدومیت سنگین فصل گذشته، این روزها باز هم توانسته خود را به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش معرفی کند. پس از دیدار حساس تبریزی ها برابر پرسپولیس، درباره اوضاع این روزهای کنعانی با وی پای صحبت نشستیم. هواداران در...

کنعانی زادگان : به جام جهانی نرسیدم اما جام ملت ها را از دست نمی دهم

محمدحسین کنعانی زادگان : هواداران در بنیان دیزل کولاک کردند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰
کنعانی زادگان : به جام جهانی نرسیدم اما جام ملت ها را از دست نمی دهم

مدافع ملی پوش ماشین سازان معتقد است همه ایران خطای پنالتی روی وی در دیدار پرسپولیس را دیدند به غیر از داور مسابقه!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از بازیکنان مورد نظر کی روش برای حضور در اردوهای اخیر تیم ملی مدافع تیم ماشین سازی تبریز است. محمدحسین کنعانی زادگان که پس از مصدومیت سنگین فصل گذشته، این روزها باز هم توانسته خود را به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش معرفی کند. پس از دیدار حساس تبریزی ها برابر پرسپولیس، درباره اوضاع این روزهای کنعانی با وی پای صحبت نشستیم.

هواداران در بنیان دیزل کولاک کردند

محمدحسین کنعانی زادگان :

چیزی که در ابتدای صحبت هایم باید به آن اشاره کنم هواداران دیدار اخیر است. تبریزی هایی که به ورزشگاه آمده بودند از جان و دل مایه گذاشتند و همین موضوع باعث شد تا ما هم حال و هوای دیگری را تجربه کنیم. ماشین سازی به نسبت تیم های دیگر تبریزی هواداران کمتری دارد اما در این بازی و اتحادی که بین هواداران به وجود آمده بود باعث شد تا بهترین اتفاق برای ماشین بیفتد. در بازی اخیر شرایطی را تجربه کردم که پیش از این در تیم ملوان آن را به یاد می آورم. هواداران فراوانی که ورزشگاه را روی سرشان می گذارند و حال و هوای بازیکنان تیم را عوض می کنند.

به زور می شویم ۱۱ نفر!

محمدحسین کنعانی زادگان :

ما یکی از تیم هایی هستیم که واقعا بازیکن کم داریم. کسی تابحال در این باره صحبت نکرده اما ماشین سازی ۱۱،۱۲ بازیکن ثابت دارد که در بازی های مختلف به میدان می روند. شما دقت کنید می بینید که مسیح زاهدی هر بازی در یک پست بازی می کند یا همینطور بازیکنان دیگر، بال چپ در دفاع چپ بازی می کند، هافبک وسط به کناره ها می رود و …، این از انعطاف پذیری بالای بازیکنان ماست. همین اتفاق باعث شده تا اتحاد در تیم شکل بگیرد و بازیکنان بدانند برای یک هدف واحد می دوند و از جان مایه می گذارند.

دیگر به راحتی گل نمی خوریم

محمدحسین کنعانی زادگان :

در بازی های امسال نشان دادیم تیمی هستیم که به راحتی گل نمی خوریم. خداراشکر به شرایطی رسیدیم که اولا می دانیم در بازی ها چه می خواهیم و پس از آن هم به خوبی راه را برای رسیدن حریف به موفقیت می بندیم. کادر فنی و بازیکنان در این موارد به برداشت مشترکی رسیدند و همین باعث شده تا تبدیل به یکی از تیم های لیگ برتری شویم که سخت می بازد.

بازی ها ۸۵ دقیقه ای بود ما صدرنشین بودیم

محمدحسین کنعانی زادگان :

باور کنید اگر بازی های ما ۸۵ دقیقه ای بود اکنون در صدر جدول حضور داشتیم. همان طور که همه دیدند در بازی اخیر در آخرین دقایق بازی گل خوردیم. این اتفاق در بسیاری از بازی های دیگر هم برای ما افتاده است و نمی دانم درپنج دقیقه پایانی بازی ها چه می شود که ما گل می خوریم. چند بازی برده ما در این دقایق مساوی شد و حتی مانند بازی پرسپولیس، یک امتیاز مهم مان در همین دقایق از دست رفت.

فرصت های بسیاری برابر پرسپولیس داشتیم

محمدحسین کنعانی زادگان :

در بازی با تیم های بزرگ موقعیت زیادی نصیب تیم روبرو نمی شود اما در این دیدار ما فرصت های بسیاری داشتیم تا بتوانیم دروازه پرسپولیس را باز کنیم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد تا دقایق پایانی دروازه خود را باز شده ببینیم. تیمی مانند پرسپولیس هر طوری که باشد بالاخره پرسپولیس است شما ببینید ما برابر آنها چقدر فرصت داشتیم. این موقعیت ها به راحتی به دست نمی آید اما نتوانستیم به هر دلیلی از آنها استفاده کنیم. البته وجدان مان راحت است که بهترین فرم خود را به نمایش گذاشتیم و هر چه داشتیم در زمین پیاده کردیم. حتی برخی از بازیکنان در این بازی با مصدومیت پا به میدان گذاشتند. بهرحال ما می خواهیم ماشین سازی را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

بازی در تیم بزرگ افتخار است اما فعلا همه فکرم ماشین سازی است

محمدحسین کنعانی زادگان :

آرزوی هر بازیکنی است که در یکی از تیم های بزرگ و صاحب هوادار به میدان برود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما در حال حاضر تمام فکر و ذکرم تیم ماشین سازی است تا بتوانم همینطور به بازی هایم ادامه دهم. فعلا فقط به موفقیت ماشین سازی و حضور در تیم ملی فکر می کنم. البته باز هم تاکید می کنم بازی در تیم های بزرگ لیگ همچون تراکتورسازی و باقی تیم ها یک افتخار است اما در حال حاضر فقط باید تمرکزم روی تیم خودم باشد.

دلم نمی خواست بازی به حاشیه کشیده شود

محمدحسین کنعانی زادگان :

در بازی پرسپولیس هم سعی کردم خیلی چیزها را ثابت کنم. البته با توجه به اینکه همه تلاش مان را کردیم تا بدون حاشیه این بازی به پایان برسد، بعضا حاشیه هایی به وجود می آمد اما در نهایت به خیر می گذشت. من هم یکی از بازیکنانی بودم که ابدا تمایل نداشتم بازی به حاشیه کشیده شود و به همین دلیل همه بازیکنان سعی کردند به یکدیگر احترام بگذارند.

نتیجه بازی پرسپولیس دست من بود اگر …

محمدحسین کنعانی زادگان :

برای ما فرقی ندارد که در مقابل کدام تیم بازی می کنیم و سعی می کنیم در هر بازی با قدرت به میدان برویم. در دیدار اخیر هم همینطور بود. از همان ابتدای دیدار دنبال باز کردن دروازه پرسپولیس بودیم و در دقیقه دهم بازی باید این اتفاق می افتاد. در این دقیقه چیزی نمانده بود تا روی حرکت من گلزنی کنیم اما هنوز هم در عجبم که چطور داور آن خطای شجاع روی من را پنالتی نگرفت. باور کنید اگر یک نفر بگویم آن پنالتی نبود من فوتبالم را کنار می گذارم. همه ایران گفتند آن خطای دقیقه دهم پنالتی بود جزء داور. نتیجه بازی دست من بود و من با آن خطای پنالتی می توانستم نتیجه اصلی بازی را رقم بزنم.

به امید زنده ماندم

محمدحسین کنعانی زادگان :

در یک ماه اخیر در دو بازی تیم ملی به میدان رفتم و دو دیدار سنگین برابر سپاهان و پرسپولیس را پشت سر گذاشتم و همین موضوع باعث شد تا به طور کامل خودم را محک بزنم. من بعد از آن مصدومیت سنگین به امید زنده ماندم تا بتوانم باز هم خودم را به تیم ملی برسانم که خداراشکر همین اتفاق هم افتاد. از آقایان زنوزی، مهاجری و نصیرزاده هم ممنونم که در این راه به من کمک کردند. انصافا شرایط بسیار خوبی در تیم ماشین سازی به وجود آمد تا بتوانم به خوبی خودم را نشان دهم. رضا مهاجری یکی از بهترین مربیان ایرانی است که دقیقا می داند چه از تیم و بازیکنانش می خواهد و همین موضوع هم به من بازیکن کمک زیادی می کند.

به جام جهانی نرسیدم اما جام ملت ها را از دست نمی دهم

محمدحسین کنعانی زادگان :

انشالله بتوانم در لیست نهایی تیم ملی نیز حضور داشته باشم. سال ها تلاش کرده بودم تا به جام جهانی برسم که در نهایت با مصدومیتم پرونده این موضوع بسته شد. حالا به دنبال این هستم تا بتوانم هر طور شده خودم را به لیست نهایی تیم ملی برسانم. از آقای کی روش و کادرفنی و پزشکی تیم ملی نیز ممنونم که به من اعتماد کردند تا بتوانم باز هم برای تیم ملی به میدان بروم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...