کنگره سه هزار شهید قزوین تاثیرگذاری بسیار زیادی داشت


کنگره سه هزار شهید قزوین تاثیرگذاری بسیار زیادی داشت

قزوین- ایرنا – فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین کار بسیار برجسته و فوق العاده ای بود که تاثیرگذاری بسیار زیادی میان جامعه و مخاطبان داشت.

به گزارش ایرنا سردار محمد شاهرخی روز یکشنبه در نشست تجلیل از دست اندرکاران کنگره سه هزار شهید استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری شهدا ستارگانی هستند که با آنها می توان راه را پیدا کرد و در مواقع حساس و بزنگاه ها از تردید و دودلی رهایی یافت.
این مسئول ادامه داد: در برگزاری این کنگره مردم و مسئولان هم افزایی و مشارکت بسیار جدی و فعالی داشتند و کسی را سراغ نداریم که با موضوع مبارک کنگره سه هزار شهید استان با کراهت برخورد کرده یا از انجام وظیفه خودداری نموده باشد.
شاهرخی اضافه کرد: اثرگذاری و برقراری ارتباط با مخاطبان از زیبایی ها و ویژگی های این کنگره بود که چون با قصد قربت الهی برگزار شد به تاثیرگذاری آن افزود.
وی گفت: این کار بزرگ با مشارکت مردم و مسئولان استان با شکوه و آبرومندانه برگزار شد و خانواده های شهدا و مردم با اشتیاق و علاقه بسیار زیادی در آن حضور یافتند.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در مدت زمان برگزاری کنگره فضای معنوی و ممتازی بر کل کنگره حاکم بود و می توان با افتخار اعلام کرد که این رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی با مشارکت و نقش آفرینی همه مردم و مسئولان و بدون هیچ اختلاف و تشتتی برگزار شد.
این مسئول نظامی اضافه کرد: این کنگره یک درس بزرگ برای همه مدیران و مسئولان در ابعاد مختلف داشت که می توان با کنار گذاشتن اختلافات و تقویت اشتراک ها کارهای بزرگی را انجام داد که برای کل کشور به عنوان الگو مطرح شود.
کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین 20 تا 24 آبان ماه سال جاری برگزار شد.
6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارمنستان 4 روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد