«لالا کن» و «حمال طلا» مجوز نمایش گرفتند


«لالا کن» و «حمال طلا» مجوز نمایش گرفتند

تهران- ایرنا- شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای 2 فیلم مجوز نمایش صادر کرد.

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت ارشاد، شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش دو فیلم «لالا کن» به تهیه کنندگی حسن کلامی و کارگردانی مصطفی قربان پور با موضوع کودک و نوجوان را صادر کرد.
بهنوش بختیاری، امین زندگانی و پادینا رهنما بازیگران لالا کن هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آرش پسرک رویاپردازی که در کوران اختلافات پدر و مادرش برای در امان ماندن از دنیای آدم بزرگ‌ها از رویاپردازی‌هایش برای خود پناهگاه می‌سازد.
همچنین در این جلسه، مجوز نمایش «حمال طلا» به تهیه کنندگی منصور سهراب پور و کارگردانی تورج اصلانی در ژانر اجتماعی صادر شد.
سعید آقاخانی، پیام احمدی نیا، لطف الله سیفی، ژاله صامتی، امید روحانی، امین آقا فرزانه، علیرضا مهران، حسن زاهدی، داود محمدآبادی، محمود شفیع خانی و رضا شفیع خانی بازیگران فیلم حمال طلا هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رضا، حمال طلا است. شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است. یک روز در مسیر از او دزدی می شود و او باید غرامت بپردازد. او از دوستش لویی کمک می گیرد اما نوسانات بازار تهران اوضاع او را بدتر می کند.
فراهنگ**9246** 1055

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم