دوستی ملت ایران و عراق برای دشمن گران تمام می‌شود


دوستی ملت ایران و عراق برای دشمن گران تمام می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: بعد از حضور به‌یادماندنی ملت ایران در مراسم اربعین حسینی و دوستی که بین دو ملت ایران و عراق به‌وضوح مشاهده شد، دشمنان در تلاش هستند که بین این آنان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند، ولی بارها ثابت‌شده که موضوع برای دشمنان و تفرقه‌افکنان به‌نوعی گران تمام‌شده است.

دوستی ملت ایران و عراق برای دشمن گران تمام می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عصر روز گذشته، 10 آذر در جمع مسئولین پایگاه‌های بسیج مدارس علمیه استان قزوین گفت: بعد از حضور به‌یادماندنی ملت ایران در مراسم اربعین حسینی و دوستی که بین دو ملت ایران و عراق به‌وضوح مشاهده شد، دشمنان در تلاش هستند که بین این آنان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند، ولی بارها ثابت‌شده که موضوع برای دشمنان و تفرقه‌افکنان به‌نوعی گران تمام‌شده است.
وی تصریح کرد: کشور عراق برای ما تنها یک همسایه نیست، بلکه عراق و ایران به خاطر اشتراکات دینی، تاریخی و فرهنگی و وجود بارگاه ائمه معصومین (ع) در نجف، کربلا، سامرا و مشهد پیوند ناگسستنی بین دو ملت برقرار است.
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با محکوم نمودن اقدام برخی افراد در شبکه‌های مجازی و ایجاد شبهه در بین مردم، بیان کرد: متأسفانه اشخاصی ناآگاهانه وارد دام دشمنان شده و اقدام به ایجاد شبهه می‌کنند که باید مسئولین دستگاه قضایی با این نوع تحرکات تفرقه‌آمیز به‌شدت برخورد کنند.
حجت‌الاسلام مصطفایی یادآور شد: آنچه امروز برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد این‌که بتوانند این اقتدار، عزت و امنیت را در داخل خاک کشور ما را تضعیف کنند، البته ملت ایران همیشه هوشیار بوده و توطئه‌های شوم دشمنان به‌جایی نرسیده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد