آخرین لحظات زندگی خلبان پاراگلایدر پیش از سقوط! +فیلم


آخرین لحظات زندگی خلبان پاراگلایدر پیش از سقوط! +فیلم

خلبان پاراگلایدر هندی که حین پرواز با پاراگلایدر به همراه یک توریست در آسمان دچار حادثه شده بود در اثر سقوط از ارتفاع جانش را از دست داد.

آخرین لحظات زندگی خلبان پاراگلایدر پیش از سقوط! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک خلبان پاراگلایدر هندی که به همراه یک توریست در حال پرواز در آسمان بود در اثر یک حادثه جانش را از دست داد. در این حادثه که در آسمان منطقه " کالیمپونگ" در بنگال غربی هندوستان رخ داد این خلبان فداکار در دم جان سپرد و گردشگر هندوستانی که هویتش " گائوراو چوئودهاری" اعلام شده نیز دچار جراحت شد. این حادثه هنگامی رخ داد که پاراگلایدر در آسمان دچار حادثه شد.

در ویدئویی که توسط این گردشگر تهیه شده او و خلبان پراگلایدر را لحظاتی پیش از سقوط مرگبار نشان می دهد. در حالی که گردشگر با در دست داشتن یک مونوپاد سلفی در حال تهیه ویدئو از لحظات پرواز است ناگهان پاراگلایدر دچار حادثه می شود و آنها با سرعت زیادی به سمت زمین حرکت می کند. در این ویدئو خلبان قربانی که هویتش " نپالس پوروشوتام تیمسینا " اعلام شده در حالی که تلاش می کند کنترل پاراگلایدر را در اختیار بگیرد دیده می شود. متاسفانه به دلیل شکستن قسمتی از پاراگلایدر این خلبان موفق به کنترل آن نمی شود و آنها از ارتفاع زیادی روی زمین سقوط می کنند.

بنا به گزارش رسانه های محلی هندوستان محل سقوط گردشگر و خلبان پاراگلایدر بر روی یک خانه مسکونی بوده است. در این حادثه خلبان پاراگلایدر در صحنه حادثه جانش را از دست داد و گردشگر نیز که دچار جراحت های شدید از جمله شکستگی از ناحیه پا شده بود به بیمارستان منتقل شد. در حالی که برخی از دوستان متوفی قصد دارند شکایتی را علیه مدیر شرکت پاراگلایدینگ کالیمپونگ Kalimpong Paragliding Association (KPA) مطرح کنند، بنا به گزارش تایم هندوستان و بنا به گفته برخی شاهدان عینی علت وقوع این حادثه تلاش خلبان برای اجرای یک نمایش پیچیده و مهیج در آسمان بوده است.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی هندوستان در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ویدئوی وحشتناک سقوط خلبان پاراگلایدر از ارتفاع

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوانح هوایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...