تایتان مرکوری آمریکا در پی میزبانی جام باشگاههای کشتی جهان


تایتان مرکوری آمریکا در پی میزبانی جام باشگاههای کشتی جهان

تهران - ایرنا - تیم تایتان مرکوری آمریکا به دنبال میزبانی مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در سال 2019 میلادی است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون کشتی، تیم تایتان مرکوری که سابقه حضور چهار ساله در رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان را دارد و در یک دوره از این رقابت ها به عنوان قهرمانی رسیده و در سه دور دیگر نیز نایب قهرمان شده است به دنبال میزبانی ششمین دوره این رقابت ها در سال 2019 میلادی در کشور آمریکا است.
پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 22 و 23 آذر سال جاری در شهر بابل استان مازندران برگزار می شود.

*چین، لبنان و چین تایپه میزبان مسابقات قهرمانی آسیا
اتحادیه جهانی کشتی میزبانان مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در سال 2019 میلادی را مشخص کرد که رقابت های کشتی بزرگسالان قاره کهن روزهای 3 تا 8 اردیبهشت سال 98 در شهر ژیان کشور چین برگزار خواهد شد.
همچنین مسابقات کشتی جوانان قهرمانی آسیا روزهای 18 تا 23 تیر سال 98 در شهر بیروت پایتخت لبنان و مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا نیز روزهای 6 تا 9 تیر سال 98 در شهر تایچونگ چین تایپه برگزار خواهد شد.

* تعیین تکلیف میزبان جام جهانی
جلسه کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی روزهای 26 تا 29 آذر ماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می شود. در این جلسه در مورد مسائل مختلفی از جمله میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد بحث و تبادل نظر خواهد شد.
این در حالی است که روس ها به تازگی شهر یاکوتسک را برای میزبانی این مسابقات در اواخر اسفند ماه به اتحادیه جهانی پیشنهاد داده اند.
همچنین اتحادیه جهانی کشتی از علی اکبر دودانگه عضو کمیسیون فنی و کارشناس کمیته مربیان اتحادیه جهانی کشتی برای حضور در جلسه کمیسیون فنی این اتحادیه دعوت کرده است.
ورزشی**1067**1597

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط