دختر اسکیت باز آذربایجان غربی مدال طلای کشور را کسب کرد


دختر اسکیت باز آذربایجان غربی مدال طلای کشور را کسب کرد

ارومیه - ایرنا - رییس هیات اسکیت آذربایجان غربی گفت: «سما شیخ بگلو» ورزشکار ارومیه ای مدال طلای ماده 500 متر نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر را بر گردن آویخت.

ضیاء الدین حصاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در پیست اسکیت ولایت بندرعباس برگزار شد و شرکت کنندگان در رده های سنی زیر 12 و 15 سال و در مواد 300، 200، 500 و یکهزار متر به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به اینکه تیم دختران استان با کسب یک طلا در رده پنجم تیمی قرار گرفت، بیان کرد: پس از شیخ بگلو، سوفیا سلطانی از یزد و نازنین رضایی از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی ادامه داد: نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور اسکیت پسران نیز که روز یکشنبه گذشته در بندرعباس برگزار شد، با قهرمانی تیم آذربایجان غربی پایان یافت.
رییس هیات اسکیت آذربایجان غربی گفت: تیم پسران آذربایجان غربی با کسب 2 نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز و مجموع 6 مدال رنگارنگ در سکوی قهرمانی قرار گرفت و تیم های بوشهر و یزد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستاد.
به گزارش ایرنا امسال نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده های سنی 12 تا 15 سال پسران و دختران در رشته های متعدد المپیکی به میزبانی استان های مختلف در حال برگزاری است؛ این مسابقات جنبه انتخابی برای حضوری قدرتمند در بازی های المپیک 2020 توکیو را دارد.
7156/3072

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل