رویت یوفوی مثلثی شکل حین وقوع صاعقه! + فیلم


رویت یوفوی مثلثی شکل حین وقوع صاعقه! + فیلم

رویت یک یوفوی عجیب در هنگام وقوع صاعقه موجب نظریه پردازی‌های عجیبی شده است.

رویت یوفوی مثلثی شکل حین وقوع صاعقه! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که یک یوفوی مثلثی شکل را هنگام وقوع صاعقه در آسمان نشان می دهد با نظریه پردازی عجیبی همراه بوده است. نظریه پردازان توطئه این یوفوی مرموز ناشناس را متعلق به فرازمینی ها می دانند که در حال استفاده از انرژی صاعقه بوده است.

این ویدئو ابتدا در کانال یوتیوب UFO Today با کپشن " شی مثلثی شکل شناور در آسمان که چندین بار مورد اصابت صاعقه قرار گرفت" منتشر شد. در این ویدئو ادمین این کانال در توضیحی گفت: " این ویدئو بطور واضح یک یوفوی مثلثی شکل را حین وقوع یک صاعقه بزرگ در حالت شناور در آسمان نشان می دهد. به نظر می رسد این شی مرموز در حال استفاده از صاعقه 200000 آمپری برای تامین انرژی باتری خود است."

در ویدئویی که منتشر شده است یک یوفو یا شی پرنده ناشناس پس از روشن شدن آسمان توسط صاعقه دیده می شود. اما این کانال همچنین مدعی شد این نخستین بار نیست که یک یوفو در هنگام وقوع صاعقه در آسمان دیده می شود. ادمین این کانال در این ویدئو اضافه کرد : " در سال 2017 نیز یک یوفوی دیگر هنگام وقوع صاعقه در آسمان آمریکا مشاهده شده بود."

این در حالی بود که در ادامه ویدئو یوفویی که ادمین این کانال که اشاره کرده بود در سال 2017 دیده شده است قابل رویت نبود. انتشار این ویدئو با واکنش های متفاوت کاربران در یوتیوب همراه بود. برخی از کاربران با رد رویت شی پرنده ناشناس در آسمان آن را خطای دید دانستند. بنا به نظر این کاربران در این ویدئو تنها یک تکه ابر در آسمان دیده می شد. اما برخی کاربران نیز با تایید نظر ادمین کانال احتمال دادند شی پرنده ناشناس معلق در آسمان یک هواپیمای جاسوسی بوده باشد.

انتهای پیام/

یوفوی مثلثی شکلی که خبرساز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هوافضا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد