5555 جایزه نقدی برای 5555 مشتری خوش‌شانس در پنج سالگی افق کوروش


5555 جایزه نقدی برای 5555 مشتری خوش‌شانس در پنج سالگی افق کوروش

شرکت فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش پنجمین سالگرد افتتاح این فروشگاه را با 5 هزار و 555 جایزه نقدی با مشتریان وفادار و همیشگی خود جشن می‌گیرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، این شرکت همزمان با پنجمین سالگرد افتتاح به پاس و ارج نهادن به همراهی و همدلی مشتریان در سراسر کشور ۵ هزار و ۵۵۵ جایزه نقدی به قید قرعه برای قدردانی از مشتریان وفادار خود در نظر گرفته است.

شرط شرکت در قرعه کشی۵ هزار و ۵۵۵ جایزه نقدی ویژه پنجمین سالگرد افتتاح فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، ارسال کدِ درج شده در ذیل فاکتور در خریدهای ۵۵ هزار تومان به بالا به سامانه #۵۰۰* و ثبت در گزینه اوکی باش است که پس از ارسال کد به این سامانه از سوی مشتریان، پیامکی مبنی بر تایید دریافت موفقیت‌آمیز کد برای فرد متقاضی شرکت در قرعه کشی ارسال می‌شود.

*۵۵۵۵ جایزه نقدی برای مشتریان خوش‌شانس افق کوروش

در قرعه کشی ۵ هزار و ۵۵۵ جایزه نقدی ویژه پنجمین سالگرد افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش به ۵ برنده خوش‌شانس در یک هزار و صد شعبه افق کوروش در سراسر کشور، کارت هدیه ۱۵۰ هزار تومانی اعطا می‌شود.

این قرعه‌کشی نهم آذر ماه همزمان با سالروز افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش برگزار و اسامی برنده‌ها پس از انجام قرعه‌کشی متعاقبا اعلام می‌شود.

*مسابقه هیجان‌انگیز عکاسی اوکی باش

همراهان همیشگی فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش برای شرکت در مسابقه هیجان‌انگیز عکاسی اوکی باش می‌توانند تا ۱۵ آذر ماه با ارسال عکس خود در قالب‌های موجود در ربات myok_bot@ فرصت دارند، شانس خود را در قرعه‌کشی ۵۵ کارت هدیه یک میلیون تومانی نیز امتحان کنند.

*قرعه‌کشی افق کوروش برای متولدین آذر ماه

از آنجایی که سالروز تولد شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در آذرماه می‌باشد، این شرکت برای متولدین آذر ماه نیز برنامه ویژه‌ای دارد.

متولدین آذرماه می‌توانند با ثبت شماره موبایل خود در سامانه #۵۰۰* و گزینه اوکی باش و بخش مسابقه آذر ماهی‌های خوش‌شانس، در قرعه‌کشی کارت هدیه ۱۵۰ هزار تومانی شرکت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی