مدیران دستگاەهای اجرایی بە امر اقامە نماز در ادارات توجه ویژه کنند


مدیران دستگاەهای اجرایی بە امر اقامە نماز در ادارات توجه ویژه کنند

گروه فرهنگی- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با اعلام اینکه کسانی که توفیق خدمتگزاری در ادارات نصیب آنها شده باید به امر اقامه نماز بیش از گذشته اهمیت دهند، گفت: اقدامات انجام شده برای برپایی نماز در ادارات قابل تحسین است اما همچنان باید این روند تداوم و گسترش بیشتری داشته باشد.

مدیران دستگاەهای اجرایی بە امر اقامە نماز در ادارات توجه ویژه کنند

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین فیروزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در چهارمین اجلاس استانی نماز با «عنوان شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» که امروز، ششم آذرماه در سالن اجتماعات شرکت گاز استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: قدردانی از تلاش و زحمات برگزارکنندگان نماز در ادارات و دستگاه‌های دولتی وظیفه تک تک ماست.
وی با بیان اینکه مقام عالی دولت و دیگر مسئولان استانی برای اقامه نماز اهمیت ویژه قائل هستند، افزود: در سال جاری طبق مصوبه دولت حداکثر ۱۱ درصد افزایش حقوق کارکنان دولت بود که با تاکید شخص استاندار و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان حق الزحمه روحانیونی که در ادارات به امر اقامه نماز می‌پردازند به میزان ۲۰ درصد افزایش یافت که این مسئله نشان از اهمیت برپایی نماز نزد مدیران استانی است.
فیروزی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در چک لیست‌های نظارت وبازرسی خود اقامه نماز در ادارات تحت مدیریت خود را مورد توجه قرار دهند.
وی با اعلام اینکه کسانی که توفیق خدمتگزاری در ادارات نصیب آنها شده باید به امر اقامه نماز بیش از گذشته اهمیت دهند، یادآور شد: اقدامات انجام شده برای برپایی نماز در ادارات قابل تحسین است اما همچنان باید این روند تداوم و گسترش بیشتری داشته باشد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل