خرمگاه:هنوز به شناخت کاملی از بازیکنان نرسیده‌ایم


خرمگاه:هنوز به شناخت کاملی از بازیکنان نرسیده‌ایم

محمد خرمگاه مربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با فولاد حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

محمد خرمگاه مربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با فولاد حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه در نشست خبری قبل از بازی با فولاد، اظهار داشت: بازی سختی داریم. انرژی خوبی در فولاد بعد از تغییر کادرفنی دیدیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

وی افزود: بعد از حضورمان در ذوب آهن این دومین بازی ما است. امیدوارم بتوانیم به چیزی که مدنظر مدیریت و مجموعه ذوب آهن است دست یابیم. به دنبال این هستیم که از لحاظ روانی و فنی تیم را ارتقا دهیم و ذوب آهن به روزهای خوبش باز گردد.

مربی ذوب آهن در مورد اینکه چقدر از بازیکنان تیمش شناخت دارد، خاطرنشان کرد: هنوز به خواسته خودمان نرسیدیم اما 40 - 50 درصد از بازیکنان را کاملا می‌شناسیم. فکر می‌کنم خیلی زود به چیزی که مدنظرمان است برسیم و بتوانیم با شرایط بهتری کار را پیش ببریم‌.

خرمگاه در مورد اینکه آیا در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنند، تصریح کرد: سه مسابقه تا پایان نیم فصل در پیش داریم و روی این مسابقات تمرکز کردیم. بعد از اتمام این بازی‌ها سپس در مورد اینکه بازیکن جدید جذب کنیم یا نه تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای لیگ قهرمانان آسیا دارند، گفت: باید اولمان کارمان را در لیگ برتر ‌ دنبال کنیم. باید در لیگ شرایط خوبی پیدا کنیم و سپس در مورد لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم. تا شروع لیگ قهرمانان زمان داریم.

خرمگاه در مورد مصدومان و محرومان ذوب آهن، گفت: زبیر نیک نفس و ارسلان مطهری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما خوشبختانه بازیکن محروم در تیم نداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر