آیفون XR و آیفون XS به دردسر افتاده‌اند!


آیفون XR و آیفون XS به دردسر افتاده‌اند!

ایتنا - آیفون‌ها را می‌توان خلاقانه‌ترین و البته تاثیرگذارترین گوشی‌های بازار نامید، اما بداقبالی می‌تواند به آنها نیز روی آورد!



آیفون‌ها، هنگام ورود به بازار غوغایی به پا می‌کنند و طرفدارانشان بی‌صبرانه ساعت‌ها در صف می‌ایستند تا اولین کسانی باشند که این گوشی محبوب غول تکنولوژی دنیای را در دست بگیرند... اما اگر گزارش‌های رسیده کمی ناامیدکننده باشد، می‌تواند تمام معادلات را بهم بزند!

حالا برویم سراغ گزارش ناامیدکننده!
کشور ژاپن همواره یکی از بزرگ‌ترین مشتریان آیفون است و سالانه میلیون ها ژاپنی تقاضای خرید این گوشی را (چه به صورت پیش خرید و هم از طریق فروشگاه‌های اپل) دارند. اما نکته ناراحت کننده برای اپل اینجاست که امسال، سفارش کشور ژاپن برای خرید آیفون پایین‌تر از حد انتظار بود.

به گزارش ایتنا به نقل از اسلش‌گیر، اپل، برای جذب دوباره مشتریان خود، تخفیف و فروش فوق‌العاده‌هایی در نظر گرفته که کاری تقریبا مشابه در هنگام عرضه گوشی آیفون 8 نیز انجام داده بود.

در همین زمینه بخوانید:
- پشت پرده تخفیف اپل در ژاپن

اما به هر حال اپل تولیدات سه مدل گوشی 2018 ( آیفون XS و XS Max و حتی آیفون XR) را کاهش داده است.

علیرغم کاهش تولید برخی مدل‌ها، اپل دوباره تولید آیفون ایکس را آغاز کرده است.
اگر اخبار این کمپانی بزرگ را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که آیفون ایکس از محبوب‌ترین مدل‌های این گوشی خلاقانه در جهان است. اما ذکر این نکته هم ضروری است که برخی شایعات می‌گویند اپل، سفارش تعداد زیادی نمایشگر OLED به سامسونگ داده و به نوعی مجبور است تولید آیفون ایکس را از سر بگیرد! (سامسونگ تامین کننده نمایشگرهای آیفون است.)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق