فیلم‌برداری هیل بری در فیلم John Wick 3 به اتمام رسید


فیلم‌برداری هیل بری در فیلم John Wick 3 به اتمام رسید

با پایان یافتن فیلم‌برداری بازیگرها در اخرین قسمت از فیلم John Wick ساخت رو به اتمام است. هیل بری با اشتراک گذاشتن پیامی پر از احساس در اینستاگرام پایان بازی خود در فیلم John Wick 3 را اعلام کرد. بری زمانی که صرف بازی در فیلم John Wick 3 کرد را تجربه‌ای بسیار پرخاطره نامید. او همچنین از مردم مراکش، که به آن‌ها اجازه فیلم‌برداری در کشورشان را...

با پایان یافتن فیلم‌برداری بازیگرها در اخرین قسمت از فیلم John Wick ساخت رو به اتمام است. هیل بری با اشتراک گذاشتن پیامی پر از احساس در اینستاگرام پایان بازی خود در فیلم John Wick 3 را اعلام کرد.

بری زمانی که صرف بازی در فیلم John Wick 3 کرد را تجربه‌ای بسیار پرخاطره نامید. او همچنین از مردم مراکش، که به آن‌ها اجازه فیلم‌برداری در کشورشان را دادند تشکر کرد. قسمت های زیادی از فیلم برداری و ساخت فیلم در این کشور انجام شد.

او اوایل امسال حضور خودش را در فیلم با پست کردن عکسی از نوشته‌ای با عنوان هتل کانتیننتال- لوکیشنی مقدماتی در فیلم John Wick- اعلام کرد. بر روی این عکس نوشته بود ” سال بعد میبینمت آقای ویک.” قرار است بری در نقش قاتلی به اسم سوفیا در فیلم John Wick 3 حاضر خواهد شد، که قبلا از او به عنوان “زنی با یک ماموریت” یاد شده بود.

فیلم Parabellum توسط چاد استاهالسکی کارگردانی خواهد شد و نویسندگان فیلم، درک کلستاد، کریس کالینز و مارک آبرامز، و شی هتن هستند. علاوه بر بازیگری کیانو ریوز و بری، ایان مک‌شین، لارنس فیش‌برن، لنس ردیک و روبی رز، نقش خود را از فیلم‌های قبلی ادامه خواهند داد. ایژیا کیت دیلون، انجلیکا هیوستن، مارک دکسکوس و جیسون منزوکاس از جمله بازیگرانی هستند که به این فیلم خواهند پیوست.

خلاصه فیلم John Wick 3 را در زیر می‌توانید بخوانید:

جان ویک، با بازی کیانو ریوز، به دو دلیل در حال فرار است… قرارداد ۱۴ میلیون دلاری بر روی سر او و شکستن قانونی اصلی: گرفتن جان شخصی بر روی زمین هتل کانتیننتال. قربانی عضوی مهم بود که دستور این قرارداد میلیونی را داده بود. جان تا الان می‌بایست مجازات و کشته می‌شد، اما مدیر کانتیننتال، وینستون، قبل از اخراجش به او مهلتی یک ساعته داد. اخراج او به معنی لغو عضویت، منع شدن از همه سرویس‌ها و جدایی از همه اعضا بود. جان برای زنده ماندن تلاش می‌کند و می‌جنگد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم‌برداری هیل بری در فیلم John Wick 3 به اتمام رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها