گیلان قهرمان المپیاد استعدادهای برتر شطرنج کشور شد


گیلان قهرمان المپیاد استعدادهای برتر شطرنج کشور شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان دور نهم و پایانی این رقابت ها، تیم شطرنج پسران گیلان با کسب 26 و نیم امتیاز عنوان قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر کشور را کسب کرد، تیم البرز با کسب 24و نیم امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و تیم...

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان دور نهم و پایانی این رقابت ها، تیم شطرنج پسران گیلان با کسب 26 و نیم امتیاز عنوان قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر کشور را کسب کرد، تیم البرز با کسب 24و نیم امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و تیم خراسان رضوی نیز با کسب 23 و نیم امتیاز سوم شد.
همچنین در پایان رقابت های تیمی دختران، تیم شطرنج گیلان با کسب 27 و نیم امتیاز رتبه نخست المپیاد استعدادهای برتر کشور را تصاحب کرد، تیم تهران با کسب 26 و نیم امتیاز عنوان دوم را به خود اختصاص داد و خراسان رضوی نیز با کسب 24 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.
همچنین در رقابت های انفرادی بخش پسران، امیرمحمد آزادی از البرز به مقام قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر شطرنج کشور دست یافت ، آبتین عطاخان از قزوین در رتبه دوم قرار گرفت و آراد نظری از گیلان روی سکوی سوم ایستاد.
در پایان رقابت های شطرنج بخش دختران المپیاد استعداهای برتر کشور نیز، آناهیتا زاهدی فر از تهران قهرمان شد، پروا بهزادنظیف از گیلان مقام دوم را کسب کرد و صبا جلالی از مازندران در مکان سوم قرار گرفت.
در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر شطرنج کشور حدود 300 ورزشکار این رشته از استان های مختلف کشور در رده سنی 12 الی 15 سال در دو بخش پسران و دختران حضور داشتند که در 9 دور به روش سوییسی در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.
المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در تمامی رشته ها و در استان های مختلف برگزار می شود که استان گیلان میزبان رقابت های تکواندو در بخش دختران و همچنین رقابت های شطرنج در دو بخش پسران و دختران بود.
7285 /6030
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا