مکرون تجمع معترضان را به «صحنه‌های جنگی» تشبیه کرد


مکرون تجمع معترضان را به «صحنه‌های جنگی» تشبیه کرد

سخنگوی دولت فرانسه اعلام کرد رئیس جمهور این کشور «صحنه‌های جنگی» را که اوایل این هفته در تجمعات اعتراضی مشاهده شده است، محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنجامین گریوو، سخنگوی دولت فرانسه اعلام کرد امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه روز دوشنبه در نشست کابینه «صحنه‌های جنگی» را که اوایل این هفته به ویژه در شانزه لیزه در تجمعات اعتراضی مشاهده شده است، محکوم کرد.

بنجامین گریوو اعلام کرد رئیس جمهور فرانسه «صحنه‌های جنگی» را که ۲۴ و ۲۵ نوامبر در تجمعات معترضان اتفاق افتاد، محکوم کرد و گفت: " نباید تأثیر این صحنه‌ها را در فرانسه و همچنین در خارج از کشور دست کم گرفت. صحنه‌هایی که گاهی اوقات شبیه به صحنه جنگ بود و شمار بسیاری از رسانه‌ها در فرانسه و خارج از کشور آن را انعکاس دادند. "

سخنگوی دولت فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد پاسخ دستگاه اجرایی به جنبش ضد سرمایه داری یک پاسخ جامع است نه آن را انکار می‌کند و نه پاسخ کورکورانه به آن می‌دهد.

گریوو گفت: «پاسخ ما به یک فرانسه تحصیل کرده، یک فرانسه شایسته و یک فرانسه کارآمد، یک پاسخ جامع است و همان طور که رئیس جمهور (مکرون) گفت: منکر آن (این جنبش) نیستیم، قبلا هم نبودیم و پاسخمان به آن کورکورانه هم نیست. برای همین این پاسخ مستلزم توانایی ما برای آوردن هم به دور میز (مذاکره) است و رئیس جمهور از فردا همین کار را خواهد کرد. همانطور که می‌دانید این در پاسخ به جنبش نیست».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل